Gå til innhold

Hva spiser du når du ser på film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser du noe når du ser på film eller tv-serie? Hva da?

Jeg ser mye film så kan ikke gjøre det for ofte, men jeg liker å spise peanøtter til og drikke brus.

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Kommer an på. Noen ganger spiser vi middag mens vi ser på film, men normalt så spiser vi ikke noe spesielt når vi ser film.

Skrevet

Før var det nachos og annet godter det gikk i.

Nå er det enten god mat eller mango! Nom nom

Åt brokkoli her om dagen bare for å bekrefte på nytt at det smaker dritt, men var faktisk overraskende godt nå :sjenert: Kanskje det nye?

Skrevet

Jeg ser på film veldig ofte. Filmer og serier daglig nesten. Så vanligvis - et glass brus kanskje. Men om vi skal kose oss med en god film en helg og skal ha noe godt til, da er vi ofte klassikere med lettsalta popcorn.

Jeg er også blant de som må kjøpe popcorn på kinoen. :)

Gjest sardintroll
Skrevet

Her går det som regel i Pringles, smaken varierer, en pose M og iskald Cola. :)

Skrevet

Pizza. Er jeg på kino går det i popcorn og smågodt. :popcorn:

Gjest Mahareth
Skrevet

Vi ser ofte film eller serier mens vi spiser middag.

Utenom det så blir det ganske lite snacksspising mens vi ser film/serier, med når vi skal ha noe som er beregnet på tv-kos, så blir det ofte chips og/eller sjokolade. Kanskje brus.

Jeg ville foretrukket popcorn, men mannen min liker det ikke. Ettersom vi også prøver å begrense inntaket så velger vi helst én ting vi kan dele.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det som er lettest å lage av det jeg har tilgjengelig. Helst bacon.

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Om jeg skal ha en skikkelig kosekveld smelter jeg kokesjokolade til å dyppe jordbær i :hjerte:

• Liker 2
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Vanligvis ingenting, men det hender jeg spiser litt sjokolade eller chips hvis noen tilbyr(når jeg er på besøk og lignende).

Skrevet

pleier å spise smågodt og potetgull med dip. Spiser det hvis jeg ser på film i helgene, ikke hvis jeg ser på film på hverdager :)

AnonymBruker
Skrevet
M
  • Liker 1
Skrevet

Om jeg skal være sunn: grønnsaker i tatziki dip

Om jeg skal være usunn: Pottisgull i tatziki dip:P

Og noen ganger popcorn:)

Skrevet

Om jeg skal være sunn: grønnsaker i tatziki dip

Om jeg skal være usunn: Pottisgull i tatziki dip:P

Og noen ganger popcorn:)

...i tzatziki-dip? :fnise:

Noen ganger spiser jeg en iskald pose-smash(rett fra fryseren) og/eller cashewnøtter, popcorn og frukt.

Drikker farris blandet med tropicana sin mandarin morning. Smaker som solo! eller den gode sydtyroler-eplejucien. Eller jeg drikker bare vann.

Skrevet

Chips eller Sjokolade.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg må være noe helt for meg selv, for jeg er ikke avhengig av noe som helst når jeg er på kino eller ser på tv eller dvd hjemme. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må være noe helt for meg selv, for jeg er ikke avhengig av noe som helst når jeg er på kino eller ser på tv eller dvd hjemme. :fnise:

Hehe, regner med at du ikke er den eneste, spesielt siden noen skriver "vanligvis ingenting" :) Men nå er jo denne trådens tema hva man faktisk spiser når man ser på film, og da regner jeg med at flere svarer uten at de nødvendigvis er avhengige av å ha noe i munnen fordi de ser på film, eller at de spiser noe hver gang for den del.

On-topic: Selv spiser jeg ofte mat mens jeg ser film/serier. Det er vel kanskje en dårlig vane å spise middag mens man ser på tv, men så lenge jeg er alene ser jeg ikke problemet med det. Andre ganger spiser jeg ingenting, mens jeg noen ganger spiser snop.

AnonymBruker
Skrevet

Vi spiser ofte middag mens vi ser på film og da er det alltid pizza og enten rødvin, øl eller cola. Gjerne is til dessert.

På kino kjøper jeg gjerne popcorn eller M. Da jeg var yngre kjøpte jeg alltid Fox og Nox.

Men Smash er jo egentlig diggere enn diggest :-)

• Liker 1
Skrevet

pleier å se på noe til middagen her hjemme på hybelen. så da er det jo forskjellig hver gang :P

når jeg og kjæresten skal se film sammen tar vi det til middagen og, men pleier å lage ekstra god middag til filmen da.. tikka masala fks. namnam!

Gjest enirac
Skrevet

Det blir som regel popkorn med smør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...