AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Aner ikke hvor jeg skal poste denne her,så prøver her. Sitter og skal fylle ut meldekort nå,men aner ikke hva jeg skal krysse av for. Jeg har lenge gått på avklaringspenger,men for to uker siden begynte jeg på et avklaringskurs. Der fikk jeg beskjed hvordan meldekortet skulle fylles ut,men den lappen må jeg ha glemt igjen!! Å jeg er veldig avhengig av å få pengene mine på mandag!! :O
HvittHus Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 http://www.nav.no/Arbeid/Arbeidss%C3%B8ker/Inntektssikring/Mer+om+elektronisk+meldekort.1073750220.cms http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Arbeidsavklaringspenger/Arbeidsavklaringspenger/Meldekort+-+arbeidsavklaringspenger.217397.cms Lykke til
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Du fyller ut for at du har deltatt på tiltak. Har du ingen sykedager her så fyller du ut for mandag til søndag uansett hvor mange dager tiltaket var på. Husk å svar nei på jobb, ferie mm og ja på at du fortsatt vil stå hos nav som jobbsøker. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Du fyller ut for at du har deltatt på tiltak. Har du ingen sykedager her så fyller du ut for mandag til søndag uansett hvor mange dager tiltaket var på. Husk å svar nei på jobb, ferie mm og ja på at du fortsatt vil stå hos nav som jobbsøker. Tusen takk Men ser det står "lørdag og søndag " også,skal jeg krysse av på de å?
Tbag Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Tusen takk Men ser det står "lørdag og søndag " også,skal jeg krysse av på de å? ja.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Om du fyller ut fra mandag til fredag eller mandag til søndag er irrelevant, du får penger for man. til fre. uansett.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Nei, du trenger bare å fylle ut mandag til fredag, det blir 100 % Selv gikk jeg på skole mandag til fredag i 1 år, og krysset av mandag til fredag hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå