Gå til innhold

Når gifter du deg ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

24.september 2004

----føler det er leeeenge til---- :D

Skrevet

Snufs. Jeg vet ikke jeg. Jeg har kjempelyst, men pengene strekker ikke til. :cry: Uansett så er det koselig å se at så mange skal få bryllupsdrømmen sin oppfylt i løpet av dette året, og neste. Kjempeglad på deres vegne. :hoppe: Til trøst for meg selv, så har jeg masse tid til å drømme og planlegge på før datoen blir satt. :hjerter: En mager trøst er jo en trøst den og. :D

Skrevet

14 august i år :D

222 dager igjen

Skrevet

3.juli 2004 blir jeg "kåna" :ler: fikk beskjed at kjolen er ankommet landet, er i Oslo til fortolling. Går nok en uke før jeg får den. Gleder meg sinnsykt!!!! :hoppe: Har det meste under kontroll :kul:

Skrevet
Snufs. Jeg vet ikke jeg. Jeg har kjempelyst, men pengene strekker ikke til. :cry: Uansett så er det koselig å se at så mange skal få bryllupsdrømmen sin oppfylt i løpet av dette året, og neste. Kjempeglad på deres vegne. :hoppe: Til trøst for meg selv, så har jeg masse tid til å drømme og planlegge på før datoen blir satt. :hjerter: En mager trøst er jo en trøst den og. :D

Saeria, du får hvertfall holde oss oppdatert når det endelig skjer noe!

Skrevet

Samme som ibe!!

It is now mandag 05.01.2004 at 05:05:05

Event: bryllupet vårt

Scheduled For 26.06.2004 13:00

5 months 21 days 7 hours 54 minutes 55 seconds or

24 weekends or

173 days or

4 159 hours (2 773 waking hours) or

249 594 minutes or

14 975 697 seconds

Skal si deg at tiden går fort.....

Skrevet

Vi gifter oss 21.08.2004.

Har hele tiden følt at det var veldig lenge til, men nå som vi er i samme

år føles det utrolig mye nærmere.

Men det er fremdeles lenge igjen :-)

Skrevet (endret)
:hjerter: Endret av Tusenogtredve
Skrevet

Aldri...? Eh... da har jeg vel ikke noe her og gjøre nei... Unnskyld :oops: :lol:

Skrevet

7. august 2004 :hjerte:

Skrevet
Saeria' date=' du får hvertfall holde oss oppdatert når det endelig skjer noe![/quote']

Ja. Når det skjer, enten det er om noen måneder eller år frem i tid så skal det utbasuneres på KG! :ler: Da skal dere være de første som får vite det...pyttsann med familien...KG først for denne jenta. :sjarmor:

Skrevet

21.mai 2005 blir jeg husfrue.

Glad det er lenge til for jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skal klare å velge kjole :roll: ..er vel egentlig et luksusproblem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...