Pixie Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Ande hoobadatsnot iwasa long day kikpare! Degg degg! Mittabolla!! Sool sool! (10 poeng til den som skjønner hvilket spill jeg savner i dag )
Gjest Tirkes Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Jeg fikk hvertfall skikkelig lyst til å spille Age of Empires. Innbyggerene der har også noen elleville eventyrspråk.
Pixie Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2012 Jaaa! :D Tirkes: Ooohi det hørtes ut som et gøy spill, bare pga elleville eventyrspråk! Enkelte av de frasene de lirer fra seg brenner seg fast i hodet i årevis.. hmmm vet noen om the sims 1 er mulig å få tak i fortsatt?
Gjest Tirkes Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Jeg finner ikke Sims 1 på Steam Store, ihvertfall. Så jeg vet ikke. Man kan trolig få kjøpt det i en butikk eller på nett noe sted. (Jeg skal selvsagt ikke si ett ord om nedlasting. Sånt er ikke lov.)
Pixie Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2012 ^^ Ikke et bittelite ord engang? Hehe! Det irriterer meg at det skal være så nøye, jeg har jo engang kjøpt både sims 1 og 2, bare fordi det er nesten et tiår siden og CDer forsvinner, skal det ikke gjelde at jeg allerede har betalt for dem? What is this devilery >:-O
Gjest Tirkes Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Fiendery and buggery. Er grunnen til at jeg liker Steam. Kan laste ned igjen spill jeg har kjøpt uten å betale igjen. Og jeg er en vimse med CD'er og tenker ikke alltid over innstallerte filer om jeg får ny harddisk eller formatterer.
Pixie Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2012 får bare luske og snike rundt, jeg vet jeg kommer til å spille det engang iløpet av dette livet (tror forresten det ligger trygt i en eske i kjelleren til foreldrene mine når jeg tenker etter!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå