Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ande hoobadatsnot iwasa long day kikpare! Degg degg! Mittabolla!! Sool sool!

(10 poeng til den som skjønner hvilket spill jeg savner i dag :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk hvertfall skikkelig lyst til å spille Age of Empires. Innbyggerene der har også noen elleville eventyrspråk.

Skrevet

Jaaa! :D

Tirkes: Ooohi det hørtes ut som et gøy spill, bare pga elleville eventyrspråk! :) Enkelte av de frasene de lirer fra seg brenner seg fast i hodet i årevis.. hmmm vet noen om the sims 1 er mulig å få tak i fortsatt?

Skrevet

Jeg finner ikke Sims 1 på Steam Store, ihvertfall. Så jeg vet ikke. Man kan trolig få kjøpt det i en butikk eller på nett noe sted.

(Jeg skal selvsagt ikke si ett ord om nedlasting. Sånt er ikke lov.)

Skrevet

^^ Ikke et bittelite ord engang? Hehe! Det irriterer meg at det skal være så nøye, jeg har jo engang kjøpt både sims 1 og 2, bare fordi det er nesten et tiår siden og CDer forsvinner, skal det ikke gjelde at jeg allerede har betalt for dem? What is this devilery >:-O

Skrevet

Fiendery and buggery.

Er grunnen til at jeg liker Steam. Kan laste ned igjen spill jeg har kjøpt uten å betale igjen. Og jeg er en vimse med CD'er og tenker ikke alltid over innstallerte filer om jeg får ny harddisk eller formatterer.

Skrevet

får bare luske og snike rundt, jeg vet jeg kommer til å spille det engang iløpet av dette livet :) (tror forresten det ligger trygt i en eske i kjelleren til foreldrene mine når jeg tenker etter!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...