Gå til innhold

Forelsket i kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:lur: Jeg trenger serriøst litt innspill her før jeg begynner å leve opp til nicket mitt :gjeiper: hehe

Ok, vet at det finnes hundrevis av slike tråder fra før, men ser at de får bra respons så jeg prøver.. ;)

Greia er at jeg tror jeg er blitt litt forelska i en kar jeg jobber med, vi har en del vakter sammen og sees nesten hver dag. Vi har en kjempe god kjemi og praten går veldig bra. Jeg kan ikke huske sist jeg følte det sånn for noen, han får meg virkelig til å føle meg bra, vi ler masse sammen og jeg føler at han får fram det beste i meg. Jeg har nettopp gått i gjennom et fryktelig komplisert trekantdrama der jeg kom dårligst ut... Men jeg kom meg ganske fort over det da jeg kant ut at jeg egntlig hadde alle på min side :jepp:

Jeg er veeeeldig usikker på hva han føler, på en måte tror jeg kanskje han er bittelitt interessert. Han husker nemlig masse småting jeg forteller og virker ganske oppriktig interessert i å vite hvordan jeg har det, spør hele tiden om jeg har hatt en bra dag og slike ting. Vi har ganske heftig blikkontakt noen ganger og vi står ganske tett inntil hverandre. (Dvs, når han sitter på en stol, steller meg ved siden av han ganske nærme. Han trekker seg heller ikke unna akkurat.. hehe)

Han gir meg søte komplimenter om at jeg ikke må gå hjem (jeg slutter litt før han på jobb) osv osv, men han sier det med en litt humoristisk undertone. Vi flørter veldig mye, både litt sånn "flørtemobbing" og blikkontakt og kroppskontakt. Jeg holdt et ark med priser, så skulle han vise meg noe på arket og pekte på det og kom borti min hånd opptil flere ganger (det virka nesten som han gjorde det med vilje :lur: )

En annen dag, var det egentlig ikke meninga vi skulle jobbe sammen fordi han hadde fri, men så måtte han visst det likevel, da sendte han meg sms bare for å si i fra om det med smiley til slutt, (det hadde egetnlig ikke vært nødvendig :biggrin: )

Tror dere at han føler noe for meg å?

Men så er det det at han er veldig hyggelig mot alle og er en ganske jovial og glad fyr som stiller opp for vennene sine (gutter og jenter)Og da lurer jeg på om han bare er hyggelig mot meg å fordi han bare er sånn... Men så var det denne flørtinga da... :glare: (jeg oppfatter det ihvertfall som flørting)

Også er jeg veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg til at vi er kollegaer... vi er bare kollegaer altså, ikke noe sjef for hverandre eller noe..

Hjelp? Noen..? :smilyblomst: dere kan få en blomst av meg til og med.. hehe

Oi... her ble det mye på en gang..

Endret av Slightly_mad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som om det er noen følelser der ja.. Men prøv å legg merke til om han flørter slik med andre jenter også. Siden du sier at han er veldig hyggelig med alle, kan det være vanskelig å si om han føler noe mer for deg, men slik som du forklarer det høres det ut som om det er noe der :)

Skrevet

Åå, takk for svar. Skal prøve å være litt kritisk og holde litt øye med hvordan han er mot andre jenter neste gang ;)

Gjest SemperFi
Skrevet

Jepp, han liker deg godt. Og jeg kan kvittere på at han kommer bort i deg med vilje.

Du kan teste han ut med å legge hånda på fanget hans eller på armen hans og se på blikket hans.

Men jeg ville spurt om han ville blitt med på kino, cafe eller annen setting der det er kun dere to og ingen andre bekjente/kolleger.

Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...