Gå til innhold

Stolt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal også gifte meg, men jeg er ikke den typiske deltaker her inne på KGs bryllupsforum. Vi kjører en veldig annerledes stil enn de fleste av dere her inne. Med vår stil er det nemlig ikke tid til å diskutere verken fontstørrelser på invitasjonene eller valg av velkomstdrinker.

Vi "søkte" 20.desember, fikk svar lille julaften: jippi: de hadde tid til å vie oss den 9. januar. Så da tar vi med oss foreldre og forlovere ut på en bedre middag etterpå, og dett var dett.

Eller forresten, det er litt mer: vi tar oss bryet med å gravere inn nye datoer på ringene, jeg skal ut å kjøpe meg nye sko, og jeg skal faktisk kjøpe meg byens lekreste blomsterbukett. Men for å komme tilbake til overskriften: jeg er så innmari stolt over kjolen min: min kjære mors brudekjole, formsydd hos byens peneste sydame for over 50 år siden. Den er lekker, og jeg synes det er så forferdelig koselig å kunne bære denne kjolen som bare er brukt en gang før. Den er så ufattelig enkel og stilren. Det er det jeg gleder meg mest til av alt.

Så om ei uke er jeg gift kjerring med tre unger og lån på halvannen million. Ennå ei uke er jeg forlovet samboer med tre unger og lån på halvannen million. Som dere forstår, så er grunnen til dette beskjedne bryllupet at de viktige valgene allerede er tatt. Et giftermål vil ikke forandre livet mitt i nevnevedig grad. Men moro blir det lell!

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Syntes det hørtes kjempekoselig ut, jeg!!

Det blir nok en svært minnerik dag.

Skrevet

Gratulerer så mye med det forestående bryllupet. Dere får nok en flott dag selv om det ikke blir så mye gjester og styr rundt det. Så moro å ha en kjole som går i arv! Jeg har også lyst til å kjøpe kjole og håpe datteren min vil bruke den når/hvis hun en gang skal gifte seg.

Skrevet

Gratulerer. Du høres nesten ut som meg, det er bare det at jeg tar meg tid til planleggingen, det er min hobby for øyeblikket. Gratulerer igjenog håper dere får en strålenge dag. Skaulle ønske jeg kunne komme inn i min mors kjole.

Skrevet

Lykke til og kos dere. Det blir deres store dag uansett antall gjester og ståhei.

Dette hørest nesten ut som min bryllupsdag. Vi skal ha kun foreldre og forlovere til middag. Og så sønnen vår da selvsagt. Enkelt og greit. Vi gleder oss i allefall.

Så artig med kjolen da. Mamma har også sin kjole fremdeles som hun sydde selv for 40 år siden. Men den er kort, rett under kneet, og vid. Ikke akkurat den stilen jeg kan tenke meg. Ellers kunne det kanskje vært noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...