Gjest Tex Skrevet 3. januar 2004 #1 Skrevet 3. januar 2004 Jeg vil ha støpte negler til bryllupet, og vil være ute i god tid med timebestilling. Noen som kan anbefale meg et sted som har ei dame med erfaring? Da helst Lørenskog, Lillestrøm, Strømmen...?
Gjest Carmelita Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har prøvd omtrent alt av støpte negler, og anbefaler på det sterkeste ABC for Nails! De ødelegger ikke den naturlige neglen. Et sett koster 550,- Sjekk linken www.abcfornails.no
Tirill Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Jeg kan ikke snakke for ABC, men jeg har jobbet med Crative i tre år, og jeg mener at det ikke er produktet du bør vokte deg for. Men det er heller om negledesigneren bruker elektriske filer eller ikke. Eller at hun ikke filer neglene dine for mye på overflaten før produktet blir lagt på. Gele blir ofte tykkere, og ikke så "ekte". Akrylstøp er tynnere, penere og lettere å fjerne etterpå. Og et tips fra meg til deg; Be om et lag med lakk som duser ned det hvite i det franske (hvis du skal ha fransk) Hvis du ikke har lakk på, så ser det ut som du holder sukkerbiter i hendene på bildene...
starie Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Resin-negler er også et alternativ og de blir ofte enda tynnere og mer naturlige enn acryl.
stinegull Skrevet 8. januar 2004 #6 Skrevet 8. januar 2004 Enig med Tirill. Det er mange dårlige negldesignere der ute. Jeg kjenner til de på Neglakademiet, og de veit hva de driver med. De anbefaler jeg
Lilo Skrevet 9. januar 2004 #7 Skrevet 9. januar 2004 Anbefaler deg å prøve hos Din Helse på rasta senteret. Neglene blir fine og ser naturlige ut! Dessuten er de hyggelige der! Lykke til :D
Gjest Pjusk Skrevet 9. januar 2004 #8 Skrevet 9. januar 2004 Men det er heller om negledesigneren bruker elektriske filer eller ikke. Burde hun bruke elektriske filer eller ikke?
Gjest Carmelita Skrevet 10. januar 2004 #9 Skrevet 10. januar 2004 Burde hun bruke elektriske filer eller ikke? Negledesigneren bør ikke file oppå den naturlige neglen i det hele tatt! Det gjør at neglene blir svakere. På ABC filer de bare ned lengden på neglen med en vanlig fil (ikke metall).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå