AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 leste en artikkel på vg hvor det stod: "OBS! Du bryter ikke BSU-reglene hvis du flytter kontoen til en annen bank. Men med en gang du tar ut penger fra BSU-kontoen, kan du ikke lenger sette inn penger." stemmer det siste der? Jeg har hatt noen små summer på bsu før som jeg har tatt ut, men har fått større summer der nå, som jeg ikke skal røre. har jeg ødelagt bsu-sparingen min fordi jeg har tatt ut penger før da?
Moscato Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Nei, du kan ta ut den summen du har satt inn i løpet av inneværende kalenderår. Denne summen ser du i nettbanken din som "disponibelt", mens det totale beløpet står på kontoen som "saldo". Tror man får ganske mange advarsler og "er du SIKKER på at du vil dette?" når man prøver å ta ut penger som er låst.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Takk for svar. Da går det vel bra Jeg fikk ikke noen advarsler. Men skal uansett ikke ta ut mer nå, nå som jeg har startet å spare for fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå