Gå til innhold

Jeg trenger tips til hudpleieserie for min hud.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Håper på å få noen tips. Jeg har vært hos hudpleier, men som bare solgte dermalogica og derfor anbefalte meg det. Jeg forsøkte det en stund, men er ikke helt fornøyd.

Jeg har stor porer i kinn, noen hudormer, samme gjelder for pannen. Så i T-sonen, men jeg begynner å nærme meg 30 år, så jeg vil ha en serie som gir meg

-Mindre fet hud, matter, ikke tilstopper porene

-Fuktighet

-Anti age pleie

Jeg har nå lett og lett på nettet, men trenger nå hjelp fra dere andre kvinner! Jeg er villig til å bruke litt penger på det rette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har erfaring med denne: Md Formulations - Vit A Plus - Intensive Anti-aging Serum 30ml? Ser jo veldig bra ut..

Link MD F

Hilsen TS

Skrevet

Ville gått for MD ja. Kjøp rens og serum til fet hud og serum eller hudkrem om de har det) for antiaging.

• Liker 1
Skrevet

kanskje kan mary kay produktene vere noe for deg

der er alt du ønsker deg og det er gratis demonstrasjon så du får prøvet produktene før du kjøper , mange konsulenter kommer hjem til deg for en "en til en" demonstrasjon , har aldri hørt om noen som ikke gjør det forresten,

http://www.marykaynorway.no/ her kan du lese om produktene og finne en konsulent nær deg

produktene koster litt det gjør de, men er drøye i bruk -rens og fukt brukt morgen og kveld holder i 3 mnd f.ex.

håper du finner de rette produktene for deg og det rette merket, for er slett ikke sikkert at dette er det rette for deg eller de andre som er nevnt over her, men med min sensitive hud er det kun mary kay jeg kan brukeuten å få kløe og eksem

Skrevet

Mary Kay er dritt (mineralolje) i fine, rosa flasker. Gå for MD formulations. Dermalogica gjorde lite for min hud. Urenhetene har blitt helt borte og huden flasser ikke lenger om vinteren takket være rens, skrubb og serum fra MD og fuktighetskrem og balm fra Decleor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...