AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Hvordn er boligmarkedet for tiden, er det et gunstig tidspunkt å kjøpe på nå, eller vil prisene synke nevneverdig? Noen som vet? Er det forresten flaut å dra på visninger alene? føler det litt sånn, men har ikke anledning til å ta med noen
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Den som visste det hadde kunnet bli svært rik. Man skal ikke titte langt utenfor norges grensen før man ser land som sliter betydelig økonomisk, så å si med sikkerhet at Norge går helt fri er nærmest umulig. Boligprisene henger stort sett sammen med den generelle økonomien, kanskje med unntak av enkelte pressområdet. På langt sikt vil jeg si boligkjøp i Norge er relativt sikkert, men man vet aldri. Du må nesten bare enten ta sjansen eller vente å se... Ikke flaut å dra på visning alene. Jeg har selv gått på utallige visninger (50+) alene og har aldri fått noen rare blikk av den grunn. Har også møtt mange andre som var der alene. Ikke bry deg om hva andre mener. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har vært på veldig mange visninger alene og aldri fått et rart blikk. Ingen vet noe om framtiden og dermed så kan ingen vite om boligpriser framover.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Det skal mye til å tape på boligkjøp i Norge hvis man kjøper et greit sted man har tenkt til å bo noen år. Men man kan ikke regne med å tjene masse penger på boligmarkedet heller, det er ikke sikkert prisene bare vil stige framover. Et ordentlig krakk der priser på attraktive boliger går ned 20-30% eller mer mener jeg er usannsynlig. Hvis det ikke skjer noe helt spesielt, da. Jeg gikk ofte på visning alene, tenkte ikke over at det var flaut en gang. Og jeg er flau nesten alltid
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Flaut? Er man voksen nok til å flytte hjemmefra hvis man synes det er flaut å gå på visning alene? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå