AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg stiller inn for at bare venner kan se bilder, venner etc? Er det sånn at nesten alle har åpent for alle? Men hva er da vitsen med venner..Hvis alle kan se alt uansett?
kontorstol Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Hvis du kategoriserer de du ikke vil skal se bilder som bekjente istedet for venner, og lar album være synlige for venner, tror jeg du har løst det.
kontorstol Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Feil, tror du må velge begrenset og ikke bekjente.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Men da kan vel ikke vennene mine se bilder etc. Jeg mener at andre som jeg ikke er venn med ikke skal kunne se. Nå er det sånn at alle som er logget på facebook kan se alt.
kontorstol Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Hvis du har folk på vennelista di du ikke vil skal se bilder, kan du legge de som begrenset. Hvis du ikke vil at folk som ikke er på vennelista di skal se noe må du velge det under "personverninnstillinger"
Mokkon83 Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Det du mener er at du ikke vil at folk du ikke kjenner, dvs folk du IKKE har på vennelista di skal se bilder og wall? Klikk på den trekanten ved siden av "hjem" - personverinnstillinger. velg venner. Du kan gå inn på egendefinert hvis det er noen på vennelista di som du ikke vil skal kunne se alt(feks en ex..)
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Men da kan vel ikke vennene mine se bilder etc. Jeg mener at andre som jeg ikke er venn med ikke skal kunne se. Nå er det sånn at alle som er logget på facebook kan se alt. personverninstillinger - og kryss av or kun venner på alle punkt.
nouveau Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 Er det bare meg, eller funker ingen av disse rådene på den nyeste Facebook-siden? Altså den alle har før de får tidslinjen... Jeg lurer på det samme nemlig, men ingen av svarene her er til hjelp for meg... På den "trekanten" som nevnes, er det ingenting som heter venner lengre, nemlig. Noen opplyste her?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #9 Skrevet 28. januar 2012 Det du mener er at du ikke vil at folk du ikke kjenner, dvs folk du IKKE har på vennelista di skal se bilder og wall? Akkurat det jeg mener, ja. Klikk på den trekanten ved siden av "hjem" - personverinnstillinger. velg venner. Du kan gå inn på egendefinert hvis det er noen på vennelista di som du ikke vil skal kunne se alt(feks en ex..) Det har jeg gjort, men det funka ikke. Ba en jeg ikke er venn med å sjekka hva han kunne se av 'mitt'
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #10 Skrevet 28. januar 2012 Er det snakk om nye eller gamle innlegg/bilder? Det finnes et eget valg for begrensning av tidligere innlegg.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #11 Skrevet 28. januar 2012 Jeg er helt ny på facebook (det merkes kanskje) og har bare lagt inn ett bilde når jeg oppretta den. Vil legge ut fler, men vil bare at venner skal se dem.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #12 Skrevet 28. januar 2012 Er det slik at du har lagt ut bilder som andre enn dine venner kan se? Noe vil vises uansett: På Facebook er ditt navn, profilbilde, kjønn, nettverk, brukernavn og bruker-ID (kontonummer) alltid offentlig tilgjengelig. Hentet fra FBsiden. Hvis det er snakk om bilder som er lagt ut tidligere må du bruke begrens synligheten av tidligere innlegg. Hvis ikke må du velge venner på hvem som får se det du publiserer. Du kan klikke deg inn på bilder som allerede ligger på Facebook og se hva som står der på deling. Du kan også endre der hvem som får se bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå