Gjest sardintroll Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Har noen av onanistene her inne noen gang sovnet under solo-kosen? Skjedde meg forleden, ble heldigvis ingen skanderulle, da det skjedde på natta, og jeg var for meg selv på rommet, men damn! Amuse me.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Poster dette under anonym, men typen sovnet MENS han holdt på å gå ned på meg... Unnskyldt for litt mye og drikk og lang dag men kan tro jeg ikke var helt fornøyd. Heldigvis ler vi at dette nå, og han er normalt veldig flink så...
Gjest sardintroll Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Uff, skjønner at det ikke kan ha vært særlig moro.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Haha, nei. Ikke helt bild da nei. Kastet uskyldige ting på ham for å få ham til å våken (ikke voldelig) det funket nå selv om han i begynnelsen ikke skjønte hva han hadde gjort......
Thought-Fox Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Jeg onanerer ofte for å få sove, så ja, jeg har sovnet noen ganger. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Aldri vært borti, men jeg er som regel ferdig på 2 minutter, så jeg tviler på at jeg rekker å sovne
Gjest Raindrops Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Ja, det har skjedd. Ikke hvis jeg onanerer med orgasme som mål, men hvis jeg bare ligger å koser på meg selv om kvelden så er det lett å sovne. 2
Gjest Katten. Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 Ja... Om jeg er virkelig utslitt, så sovner jeg i ett sekund under selve orgasmen, i det alle musklene slapper av.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #9 Skrevet 28. januar 2012 Jeg onanerer ofte for å få sove, så ja, jeg har sovnet noen ganger. Samme her
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #10 Skrevet 28. januar 2012 jupp... var helt utslitt og sovna mens jeg brukte vibrator. Glad jeg våkna før jeg ble helt sår...
Erotisk Flukt Skrevet 28. januar 2012 #11 Skrevet 28. januar 2012 Ja... Om jeg er virkelig utslitt, så sovner jeg i ett sekund under selve orgasmen, i det alle musklene slapper av. Så vakkert. -Domino
Gjest Bandit Skrevet 28. januar 2012 #12 Skrevet 28. januar 2012 Ja, det har skjedd. Ikke hvis jeg onanerer med orgasme som mål, men hvis jeg bare ligger å koser på meg selv om kvelden så er det lett å sovne. Mye av det samme her også. Liker den gode følelsen det gir i kroppen, og MÅ ikke alltid ha orgasme. Da kan jeg lett våkne med boxer'n ned på knærne...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå