Gjest sanasol Skrevet 3. januar 2004 #1 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei ! Vi er to voksne og en gutt på 5år som skal på ferietur til Danmark i sommer vi skal være der i omtrent en uke og besøke bla legoland. Det jeg lurer på om det er noen som vet om vi kan dra fordel av at vi bare er 3 personer, de hytter, feriehus jeg har funnet er som regel til 6 personer, vandrehjem og hoteller blir ikke rimeligere en hytter ferie hus i hvertfall ikke de som ligger i noenlunde kjøreavstand til lego land. Er det noen som har tips eller råd til oss angående dette? Er svært takknemlig for det. Har kun vært i Danmark en gang tidligere på skoletur. Ønsker også tips om andre ting andgående tur til Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. januar 2004 #2 Del Skrevet 3. januar 2004 Prøv å søke på Dancenter.dk. De har mange feriesentre me dleiligheter i alle størrelser. Vi har bodd i Øster Hurup en uke. Der er en fantastisk langgrunn strand, men det ligger vel halvannen time fra Legoland. Du bør uansett finne det på kartet og få et sted å bo på den siden av landet, det blåser mye mindre der enn på motsatt side. Jeg vil også anbefale å bo på feriesenter. Der har de alt fra vaskemaskin til lekekamerater til sønnen deres. Danmark er et flott ferieland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. januar 2004 #3 Del Skrevet 3. januar 2004 Løveparken Akvarium i Esbjerg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2004 #4 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei! Color Line bruker å reklamere med kort-ferie-kortet. Da betaler du reisen til Color Line, så får du ett utvalg av feriehus/hotell osvc og velge mellom. Prisen er den samme uansett hvor du ønsker og bo, og inkluderer inngangsbilletter til diverese attraksjoner. Bostedet må man selv bestille, og da oppgir man bare at man har kort-ferie-kortet.. Dette tilbudet gjelder hovedsakelig for 2 voksne og 2 barn. Dette tilbudet er veldig populært, så det er lusrt å være tidlig ute.. Ring color line for mer informasjon? De beste tilbudene på overnatting i Danmark blir raskt fullbooket, de ivrigste bestiller sommeren før!.... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. januar 2004 #5 Del Skrevet 3. januar 2004 Varmere vann på Østkysten enn Vestkysten av Jylland. kanskej det holder med et dobbelrom for dere, ofte meget billig med en ekstraseng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sanasol Skrevet 3. januar 2004 #6 Del Skrevet 3. januar 2004 Tusen hjertlig takk for svar og tips. Er det noen av dere som har vært i Nykøping/Rørvig ? Så det var en del ledige hytter der. Kjempeglad for tips og svar, skal vurdere litt så får jeg se. Klem til dere alle som har svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå