Gjest -J- Skrevet 27. januar 2012 #1 Del Skrevet 27. januar 2012 Dette synes jeg var en utrolig vakker tolkning av en sang jeg har alltid har likt veldig godt. Veldig søtt å se hvor rørt Halvdan Sivertsen ble. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 27. januar 2012 #2 Del Skrevet 27. januar 2012 Fin tolkning selvom jeg ikke kan fordra fyren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellreven Skrevet 27. januar 2012 #3 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg ble like rørt som Halvdan. Elsker den sangen og morsomt å høre en ny versjon. Litt off topic, men jeg var sikker på at jeg skulle gifte meg med Halvdan Sivertsen da jeg var liten. Han var den kjekkeste mannen jeg visste om 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 27. januar 2012 #4 Del Skrevet 27. januar 2012 Helt nydelig. Likte ikke Vinnie før men synes han er blitt bedre etter at han fikk barn. Nå, etter denne tolkningen ser jeg at det bor myyye i denne karen som jeg ikke visste om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. januar 2012 #5 Del Skrevet 28. januar 2012 Åhhh det var rørende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eelliiee Skrevet 28. januar 2012 #6 Del Skrevet 28. januar 2012 Har alltid vært Vinni-fan, og han har virkelig forandret seg til det bedre! Utrolig fin versjon av sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 28. januar 2012 #7 Del Skrevet 28. januar 2012 I den grad "Vinni" klarte seg gjennom denne opptredenen, så er det fordi det opprinnelige låtmateriale er bra. "Sommerfuggel i vinterland" er en veldig fin sang. Det eneste jeg ser er en godt voksen mann med caps, som står og rapper med dårlig flow, og synger med tilgjort hes stemme. Jeg kjøper det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 28. januar 2012 #8 Del Skrevet 28. januar 2012 JEg elsker denne sangen!! Dette var en fresh og morsom vri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #9 Del Skrevet 28. januar 2012 Er det noen som vet hva denne sangen egentlig handler om? Hva beskjeden er liksom? Er det kjærlighet/forelskelse/barn eller? Limer inn teksten her for referanse. Æ så dæ I går på gata Da byen lå kald å stor Æ så du va ny I livet Og æ så du va ny I nord Og mora di bar en koffert Med alt d ho eide I Og du gikk å bar på hennes drøm Om en gang å få bli fri Og du ga mæ et smil Sommerfugggel I vinterland Ingen får ta fra dæ Fargan du visste mæ Og må drømmen du bær bli sann Sommerfuggel I vinterland Og mora di bær på minna Om alt d ho har forlatt Ho vet ikke om ho ser igjen Han som de tok ei natt Nu hold ho dæ fast I handa Så gjør ho dæ varm og go Ho håpe du e velkommen hit så såran en gang skal gro Og du ga mæ et smil Sommerfuggel I vinterland Ingen får ta fra dæ Fargan du visste mæ Og må drømmen du bær bli sann Sommerfuggel I Vinterland Æ håpe vi tar imot dæ Æ håpe du slæpp å frys Æ vet du kan gi oss farge og latter og liv og lys Æ så dæ I går på gata Da byen lå kald og stor Og æ så du va ny I livet Og æ så du va ny I nord Og du ga mæ et smil Sommerfuggel I vinterland Ingen får ta fra dæ Fargan du visste mæ Og må drømmen du bær bli sann Sommerfuggel I Vinterland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 28. januar 2012 #10 Del Skrevet 28. januar 2012 Den handler om å ta i mot flyktninger som har hatt det vanskelig, med åpne armer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #11 Del Skrevet 28. januar 2012 Å ok, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 1. februar 2012 #12 Del Skrevet 1. februar 2012 Kjempefin versjon av en veldig fin sang - synes jeg. Men jeg lurer på hvilken tekst vinni rapper - antar han har skrevet det selv, eller? Det er ihvertfall ikke det originale verset han rapper. Refrenget er likt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 1. februar 2012 #13 Del Skrevet 1. februar 2012 Æææææh, nå har jeg hatt den sangen på hjernen noe helt grasat siden helga pga at folk skrev om Vinnie som sang den. Syns det er en nydelig sang, men enhver sang som gnager seg fast i hjernen blir irriterende. Og nå er den tilbake takket være overskriften på denne tråden! Åååååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sauen87 Skrevet 1. februar 2012 #14 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg har alltid elsket denne sangen, og syns Vinnie gjorde en flott jobb når han laget sin versjon av den! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashiondiva Skrevet 1. februar 2012 #15 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg synes Vinni gjorde en fantastik jobb med denne sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. februar 2012 #16 Del Skrevet 1. februar 2012 Flott versjon, og Vinni er jo bare ELSK, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2012 #17 Del Skrevet 2. februar 2012 En fantastisk versjon av den sangen! Bra jobbet, Vinni!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå