Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2004 #1 Skrevet 3. januar 2004 Jeg lurer på om en cyste på eggstokk kan gi kvalme, økt utflod, en sammentrekkende følelse i mage?må føye med at jeg ikke har livmor og høyre eggstokk.Er så uvel med stikkende smerte
Atmi Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 Jeg lurer på om en cyste på eggstokk kan gi kvalme' date=' økt utflod, en sammentrekkende følelse i mage?må føye med at jeg ikke har livmor og høyre eggstokk.Er så uvel med stikkende smerte [/quote'] Ja - det kan det. Men det kan også mange mange andre ting føre til. Litt på kanten å si det kanskje, men jeg tenker vel heller gonore eller clamydia når du beskriver det -. hvis det er en mulighet? vet ikke, men ettersom du er gjest gjør det jo ikke så mye om jeg sier det. Uansett er der grunn til å undersøke deg. Atmi
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #3 Skrevet 4. januar 2004 Nei jeg har nok ikke noen kjønnsykdom.Jeg går til kontroll en gang pr år for å følge med en cyste som jeg har, men har trodd at den var borte helt til jeg har følt meg uvel med smerte den siste tiden.Så jeg bare spurte om en cyste kan gi de plagene som jeg har nå.Hadde en cyste på motsatt side for 2 årsiden men den var det lett å merke for jeg fikk en svær kul som kunne ses uta på magen.
Atmi Skrevet 4. januar 2004 #4 Skrevet 4. januar 2004 Det kan godt være en cycte selv om der ikke er noen kul. Noen ganger er det de små cystene som er vonnest fordi dem kan ligge på "utsatte" steder. Spesielt hvis de trykker på eggstokkene er det vanvittig vondt. Men en vonn cycte skal du ikke gå med - altså!! Noen cyster lar de bare være der, men andre cyster må fjernes kirurgisk, og det er litt viktig noen ganger. Atmi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå