Gjest SmurfeLurfen Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Hei! Skal i praksis og etterhvert jobb når jeg er ferdig utdannet der det er litt gåing, men mest ståing egentlig. Ser etter solide sandaler til en pris fra 0-700 kr. Må være luftige og kanskje ikke så harde? Synes sko og sandaler blir så fort harde etter å ha brukt de en stund. Men det blir kanskje alle? Håper på tips. Gjerne butikker i Oslo eller nettbutikker.
Betty2 Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har veldig god erfaring med sandaler fra ecco, de har holdt i åresvis uten å ødelegge bena. Følg med på ulike tilbud i butikker, så kan du gjøre et cup. Evt kan du sjekke opp i MTB, de har vist fått god kritikk, men jeg aner ingenting om priser der.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har veldig god erfaring med sandaler fra ecco, de har holdt i åresvis uten å ødelegge bena. Følg med på ulike tilbud i butikker, så kan du gjøre et cup. Evt kan du sjekke opp i MTB, de har vist fått god kritikk, men jeg aner ingenting om priser der. Ok Har hørt positivt om både Ecoo og Spotec sandaler. Men vet ikke helt hva jeg skal velge. Men hva er MTB egentlig? Googlet det sammen med ecco, men fant det ikke.. Er det en nettbutikk?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har hatt mange forskjellige sandaler opp gjennom, blant annet Dagaz og Spotec. De beste jeg har hatt er de jeg har nå, et par fra Ecco. Tror de kostet 900, men hender de har salg på de. Og de var absolutt verdt pengene.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har hatt mange forskjellige sandaler opp gjennom, blant annet Dagaz og Spotec. De beste jeg har hatt er de jeg har nå, et par fra Ecco. Tror de kostet 900, men hender de har salg på de. Og de var absolutt verdt pengene. Ok:D Er det et spesiell modell, eller bare vanlige Ecco sandaler? Fant forresten ut hva MTB var. Men fant ikke noen sandalutgave av de, bare sko. Og de er jo dyre ja.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Noen som har erfaringer med Spotec Helsesandal? http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=20
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 Ok:D Er det et spesiell modell, eller bare vanlige Ecco sandaler? Noe lignende disse. http://shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/offroad-lite_465878/465880?group=search
Betty2 Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 http://www.extradepthfootwear-northwest.com.au/index1.htm Her er en link til MBT sine sko og sandaler. (jeg skrev vel MTB i første innlegg, men det var altså en skrive feil) men hvis du fant priser på sko fa dem, så tror jeg ikke sandalene er noe særlig billigere, men verdt å sjekke kanskje Jeg signere på AB sine sandaler, det er noe lignende de jeg har også, anbefalles
SmallTalk Skrevet 28. januar 2012 #9 Skrevet 28. januar 2012 Jeg synes Spotec er helt pyton. Sålene er altfor harde, og jeg klarte kun å bruke dem i 3-4 timer av gangen når jeg jobbet i matbutikk. Svigermor er hjelpepleier, og hun sverger til Ecco. De er litt dyrere, men de har mye bedre såler og er generelt mye mer behagelige å gå i.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. januar 2012 #10 Skrevet 28. januar 2012 Ok, tror jeg skal kjøpe Ecco i første omgang da Takk for erfaringene deres :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå