Gå til innhold

disney on ice i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har for første gang i mitt 30 år lange liv endelig fått meg bill og skal ha med datter. men hva kan jeg forvente? hva bør jeg kjøpe der? hvordan er prisene? osv spent som en unge!!

Endret av lille lo
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

De showene er fantastiske!! Din datter vil elske det, du også:) Som alt annet disney lager, så koster dette også penger. Disney varene koster jo litt mer enn annet. Kjempe gøy! Gled deg;)

Skrevet

føler meg helt barnslig, men jeg hadde aldri mulighet pga dårlig råd når jeg var lita. bedre sent enn aldri smil

Gjest Annaires
Skrevet

Fantastisk artig!

Men vær obs på at det er hundrevis av ting å få kjøpt der, over alt, og pengene flyr.

Men det er som sagt helt fantastisk flott!

Skrevet

Fantastisk artig!

Men vær obs på at det er hundrevis av ting å få kjøpt der, over alt, og pengene flyr.

Men det er som sagt helt fantastisk flott!

det var det jeg var redd for ... hva er greit med lommepenger der til meg og vesla da?

Gjest Annaires
Skrevet

det var det jeg var redd for ... hva er greit med lommepenger der til meg og vesla da?

Det kommer jo ann på hva du er villig til å betale.

Popcorn f.eks ligger vel på 120kr, også er det jo brus i alle mulige fancy kopper (rundt hundrelappen), og for å ikke snakke om alt som blinker, og lyser, og lager lyder...

Brukte fort 500kr på meg og lillebroren min.

Skrevet

Det kommer jo ann på hva du er villig til å betale.

Popcorn f.eks ligger vel på 120kr, også er det jo brus i alle mulige fancy kopper (rundt hundrelappen), og for å ikke snakke om alt som blinker, og lyser, og lager lyder...

Brukte fort 500kr på meg og lillebroren min.

ok greit å vite takk ha en god kveld

Skrevet

120kr for popcorn?? oi, dyyyyyyyyyyyyrt... Men kommer det i en kul popcorn bøtte eller noe da?

Gjest WendyClear
Skrevet

120kr for popcorn?? oi, dyyyyyyyyyyyyrt... Men kommer det i en kul popcorn bøtte eller noe da?

Husker de kom i en fin stor disneybøtte da jeg var liten :P Jeg brukte den til å ha lego i i flere år.

Skrevet

Husker jeg fikk sånn slush-is i en kopp (den lille, søte fra Skjønnheten og udyret). Koppen ble brukt flittig og holdt seg pen i over ti år! :rodmer:

Skrevet

Husker jeg fikk sånn slush-is i en kopp (den lille, søte fra Skjønnheten og udyret). Koppen ble brukt flittig og holdt seg pen i over ti år! :rodmer:

vet dere hvordan slush is kopp det er i år?

Skrevet

Vi var på det hvert år da vi var små, det var liksom tradisjon. Og vi elsket det, hvertfall.

Gjest Annaires
Skrevet

vet dere hvordan slush is kopp det er i år?

Sikkert noe prinsessegreier.. ;)

Skrevet

Vær obs på at de kun tar kontanter.. Sånn var det i hvertfall i fjor.

Skrevet

Hei. Noen som hvor nærme isen rad 10, felt 109 er? Jeg tenker i forhold til hvor mye man skal kle på seg.

Skrevet

GÅSEHUD!! for en nydelig opplevelse! syntes ikke det var kjøpe press i det hele tatt, det er jo vi voksne som styrer det. fantastisk opplevelse, jeg ble rørt.anbefales, og skal dit neste år

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...