Gå til innhold

Er jeg jomfru?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ei jente sugde og runka meg til jeg kom. Vi klina nokså mye først.

Hun ville ikke pule for hun ville ikke være utro mot kjæresten. Fikk ikke se henne helt naken heller for da var hun utro. Jeg fikk heller ikke ta på musa utenpå trusa, men puppene kunne jeg ta på.

Spørsmål: Er jeg fremdeles jomfru? Når dere sier at dere har hatt XXX antall sexpartnere, teller dere med sånt? Hvor går liksom grensa?

(Plz, svar litt ordentlig da :))

Hilsen forvirra gutt :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mine øyne er du ikke jomfru lengre. Og hun har vært utro.

• Liker 20
Skrevet

Syns nå det får bli opp til deg å avgjøre, men jenta var i hvert fall utro, ingen tvil om det... :roll:

• Liker 12
Skrevet

Har alltid trodd at om gutten skal miste jomfrudommen sin, så må han få den "dyppa"

• Liker 5
Skrevet

Du er jomfru med litt erfaring og jenta har vært en utro dritt, med mindre kjæresten er enig i at det hun gjorde ikke er utroskap, noe jeg tviler litt på - men hey, hvem vet.

Hvorvidt man er jomfru eller ikke kommer vel egentlig veldig an på den enkeltes oppfatning av begrepet.

• Liker 8
Skrevet

Du er ikke lenger jomfru, og hun var utro!

• Liker 4
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

ifølge mine standarder så er du fortsatt jomfru og hun var fullstendig utro.

• Liker 11
Skrevet

Hun ville ikke pule for hun ville ikke være utro mot kjæresten. Fikk ikke se henne helt naken heller for da var hun utro. Jeg fikk heller ikke ta på musa utenpå trusa, men puppene kunne jeg ta på.

Spørsmål: Er jeg fremdeles jomfru? Når dere sier at dere har hatt XXX antall sexpartnere, teller dere med sånt? Hvor går liksom grensa?

Gå opp til kjæresten hennes og fortell han hva hun gjorde, så får du fort svar på om hun var utro eller ikke i hans øyne.

Og du er fortsatt jomfru.

• Liker 5
Skrevet

Tusen takk for alle svarene og at dere svarte så ordentlig! :biggrin:

Jenta var på ferie her jeg bor (alltid masse turister om sommeren). Vi bor egentlig laaangt fra hverandre, og jeg kommer garantert aldri til å se henne igjen. Veit kun fornavnet hennes. Det var jo egentlig derfor det passa å debutere med henne, tenkte jeg. :gjeiper: Det var hun som spurte om å bli med meg hjem og ikke omvendt. Det var ikke sånn at vi på forhånd ble enige om å ha sex, men trodde jo det skulle skje når hun kledde av seg (bortsett fra trusa) og begynte å kle av meg.

Hun fortalte ikke om kjæresten før jeg skulle finne frem kondom. Da hadde hun allerede sugd og runka litt. Jeg hadde også fortalt henne at jeg var jomfru. :rodme:

Det føles helt klart som jeg fortsatt er jomfru, og etterpå har jeg blitt mye mer usikker og nervøs for å ha sex med ei jente. Kanskje hun bare løy om kjæresten, fordi det er noe galt med meg, eller at jeg gjorde noe feil.

Nå ble jeg ikke helt klok av svarene her da om jeg er jomfru eller ikke. Kanskje gutter mener jeg er det, men ikke jenter? :roll:

Skrevet

Skjønner ikke at det fremdeles er noe å lure på. Du er fremdeles jomfru;)

• Liker 1
Skrevet

ifølge mine standarder så er du fortsatt jomfru og hun var fullstendig utro.

Hvis en gutt ikke mister jomfrudommen av å få en blowjob, betyr det da at lesbiske jenter/damer er jomfruer for all tid? Hvis det kun er pikk i vagina eller anal som gjelder.

• Liker 2
Skrevet

1. Sjekk deg for kjønnssykdommer siden dette smitter også gjennom munnsex(kan jo tippe du ikke er den første hun har vært utro med)

2. Ikke vær nervøs neste gang, det var garantert ikke noe galt med deg. Men hun trodde nok inni hodet sitt at om hun bare ikke tok av seg trusa, så var det ikke sex. Så feil kan man altså ta.

3. Bruk kondom neste gang

• Liker 1
Skrevet

Du er fremdeles jomfru, du hadde aldri pikken inne i fitta (eller rumpa) hennes

Hun var utro, og du bør skamme deg for å ha rotet med en annens dame. Uansett om det var hun som la an på deg eller vice versa. Lær deg til å vite bedre.

Når jeg teller sexpartnere, teller jeg kun med de jeg har hatt samleie med.

• Liker 2
Skrevet

:rulle: så bra hun ikke var utro mot typen sin da.

Skrevet

Så det å suge deg med klær på er ikke utroskap? Det du sier altså.. Jeg trodde det var handlingen som avgjorde om det er utroskap jeg, ikke påkledningen.

"Jeg lover deg, jeg var ikke utro. Løftet bare så vidt på kjolen og dro til sides trusen. Han så meg ikke naken, jeg lover, han bare knulla meg."

Og ja, du er fortsatt jomfru.

-Domino

• Liker 1
Skrevet

Gutar/menn er jo strengt tatt ikkje jomfruer, då - det er det berre jenter som er.

TS - du har jo hatt sex, men ikkje samleie. Og ho var definitivt utro.

Skrevet

Litt på siden, men men.

Hvordan er det med lesbiske? Vil de alltid være jomfru dersom de aldri har hatt samleie?

Skrevet

Litt på siden, men men.

Hvordan er det med lesbiske? Vil de alltid være jomfru dersom de aldri har hatt samleie?

Dei har jo sex, og eg vil tru dei fleste fingrar kvarandre/brukar dildo/vibrator, og slikt sett får teki jomfruhinna.

Jomfru/ikkje jomfru er jo i høg grad eit definisjonsspørsmål. Mange jenter har jo mista jomfruhinna lenge før dei har samleie for fyrste gong, pga aktivitetar som ridning eller sykling, tampongbruk eller bruk av sexleiketøy. Likevel vil dei nok kalle seg jomfruer sida dei ikkje har hatt samleie. Menn derimot, har jo inga jomfruhinne, og er jo aldri jomfruer, men mange kallar seg det jo likevel, når dei aldri har hatt sex. Det spørs vel rett og slett kva som er definisjonskriteriet ditt - er det manglande jomfruhinne, er det at ein aldri har hatt samleie, eller går grensa ved seksuelle aktivitetar som fingring, suging/slikking?

• Liker 1
Skrevet

Oralsex er også sex, men etter mine begreper er du jomfru. Jeg mener at man er jomfru frem til man har hatt samleie - altså penis i vagina.

Jenta var definitivt utro.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg funnet det jeg tror er beste svaret på spørsmålet mitt.

Wikipedia:

There are varying understandings as to which types of sexual activities result in loss of virginity. The traditional view is that virginity is only lost through vaginal penetration by the penis, and that acts of oral sex, anal sex and mutual masturbation do not constitute virginity loss. Engaging in such acts with no history of having engaged in vaginal intercourse is considered "technical virginity" among differing heterosexuals and researchers.

Det står mye mer der også om homofile/lesber for de som lurer. Og er selvfølgelig ikke bare jenter som er jomfruer da.

Hilsen en som ikke lenger er forvirra. :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...