venus_ Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Hvilke frisører/frisørsalonger i Oslo har dere vært fornøyd og misfornøyd med?
Sofie_22 Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Har vært veldig fornøyd med Adam og Eva på paleet. Nikita derimot har jeg vært misfornøyd med.
StellinaX Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 (endret) Har enda ikke funnet en superfrisør i Oslo, men der jeg har vært mest fornøyd er på Tony&Guy i Hegdehaugsveien. De er rågode på farging, men dyre. Styr langt unna den salongen på Glassmagasinet bare, ble skamklippet der i tillegg til at de ble dritsure når jeg klagde på jobben. Hun ene firsøren der (hun yngste) sa at det var min oppgave å informere om at jeg retter ut håret mitt av og til, da ville de ha klippet meg annerledes...ehh, mener hun at de pleier å klippe megaskjevt sånn at man ikke kan rette ut håret uten å se ut som en tulling etterpå dersom man ikke sier fra først? Endret 27. januar 2012 av StellinaX
Vulpes Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 (endret) Rock Frisør er veldig flinke! Har klippet meg to ganger hos Maria, jeg tror det er hun som eier salongen. Utrolig trivelig jente og flink med saksen, jeg har vært fornøyd begge gangene, og det er helt ærlig de eneste to gangene i mitt liv at jeg har vært helt fornøyd etter frisørbesøk. Koster per i dag 655 kr for en dameklipp. Var litt billigere før. Endret 27. januar 2012 av Tonje!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Noen som har erfaringer med På Håret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå