Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg den nye shampoen og balsamen til Loreal som heter L'Oréal Professionnel Serie Expert Absolut Repair Cellular Repairing. Etter første gangs bruk så merket jeg at håret mitt var ganske elektrisk !! :( kan det være shampoen eller kun været!? kan jeg gjøre noe som demper dette? er så ufattelig dumt å kaste penger bort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørt inneklimma osv. kan gi elektrisk hår selvsagt, men det er også tegn på at du har tørt hår.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Da får håret for lite pleie, blir tørt og statisk. Kjøp deg en god silkeolje hos frisøren, smør i tuppene i håndkletørt hår. Dette gjør jeg etter hver hårvask, og bruker litt i tørt hår også. Har blitt veldig glad i morrocanoil produktene.

Skrevet

Da får håret for lite pleie, blir tørt og statisk. Kjøp deg en god silkeolje hos frisøren, smør i tuppene i håndkletørt hår. Dette gjør jeg etter hver hårvask, og bruker litt i tørt hår også. Har blitt veldig glad i morrocanoil produktene.

Håret mitt får kjempegod pleie. Men både hårkurer og olje. Ingenting fungerer, for håret mitt er enda elektrisk etter jeg vaska det med min nye shampoo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...