AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Mange av bokstavtegnene på laptopen er slitt vekk. Enten er det elendig kvalitet eller så taster jeg for mye Meg plager det ikke, jeg skriver touch, men det er flere som bruker pcen. Finnes det "erstatninger" å få kjøpt? F.eks. klistremerker?
Gjesten Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Kan du ikke bare skrive det på igjen med tusj?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Sorte knotter.. finnes det hvit tusj som er så solid at den ikke slites vekk igjen like kjapt?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Går nok an å kjøpe nye taster, men jeg tror jeg ville starta med hvit sprittusj og sett hvordan det gikk Klistremerker blir jo bare pilla på, og det er lettere å fornye når sprittusjen blir slitt bort (i forhold til å kjøpe ny pakke klistremerker og kanskje måtte styre med klisterrester osv).
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Lag bokstaver på en labelwriter eller kjøp alfabetklistremerker.
Gjesten Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Sorte knotter.. finnes det hvit tusj som er så solid at den ikke slites vekk igjen like kjapt? Du kan bruke enten sølvtusj eller korrekturlakk. Ellers tror jeg det finnes alfabetklistremerker
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 Har ikke noe svar, men jeg har oppdaga samme fenomen hos meg. På den gamle maskina mi så var bokstavene e og s så godt som slitt helt vekk (den maskina hadde jeg hatt i 4 år ellernoe. Nå har jeg en ny som jeg har hatt i et halvt år, og allerede nå er akkurat de to samme bokstavene begynt å bli slitt:P Syns det er litt snodig at det er akkurat de samme som blir slitt
Tropic Skrevet 27. januar 2012 #8 Skrevet 27. januar 2012 Her kan du kjøpe http://viewitem.eim.ebay.no/ENGLISH-STANDARD-UK-KEYBOARD-STICKERS-SUPER-DURABLE--NON-FADE-GUARANTEE/330673299366/item
Lutetium 71 Skrevet 27. januar 2012 #9 Skrevet 27. januar 2012 Ett tastatur som har mistet malinga på tastene, har nok ikke allverdens nivå på byggekvaliteten heller. Kjøp ny pc.
-Fiona- Skrevet 27. januar 2012 #10 Skrevet 27. januar 2012 Har ikke noe svar, men jeg har oppdaga samme fenomen hos meg. På den gamle maskina mi så var bokstavene e og s så godt som slitt helt vekk (den maskina hadde jeg hatt i 4 år ellernoe. Nå har jeg en ny som jeg har hatt i et halvt år, og allerede nå er akkurat de to samme bokstavene begynt å bli slitt:P Syns det er litt snodig at det er akkurat de samme som blir slitt sssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeee!!!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #11 Skrevet 27. januar 2012 Ett tastatur som har mistet malinga på tastene, har nok ikke allverdens nivå på byggekvaliteten heller. Kjøp ny pc. Da skal jeg skynde meg å kjøpe klistremerker, så funker kanskje resten av pc'en like bra i noen år til
Lutetium 71 Skrevet 27. januar 2012 #12 Skrevet 27. januar 2012 Da skal jeg skynde meg å kjøpe klistremerker, så funker kanskje resten av pc'en like bra i noen år til Merkemaskin til tastene, gaffateip og hyssing til resten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå