marielle171 Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Jeg må bare dele min glede med dere:) Vi skal bli prøvere!! Vi har snakket mye om det og vi har kommet fram til at vi virkelig må begynne nå. Kjæresten min er snart 37 og klokken begynner å tikke, så neste helg reiser vi og blir hun inseminert med donorsæd. Jeg gleder meg utrolig mye! Det siste halv året har vi tatt eggløsningstester og hun har en ganske regelmessig syklus med eggløsning hver måned. Så EL er 4. februar så den 18. skal vi bruke den allerførste (og forhåpentligvis den siste) svangerskapstesten. Selvom jeg vet at sjansen ikke er så stor for at hun blir gravid med engang, har jeg alikevel håp og vet jeg at jeg kommer til å bli veldig skuffet hvis den ikke blir positiv. Men vi får se:) Jeg har skaffet oss 2 graviditetsbøker som jeg leser i hele tida:) Og hun tar folsyre og får bare lov til å spise grønnsaker og sunne ting. hehe.. og etter søndag er det slutt med sigarettene. Hun røyker kun 2 per dag, så jeg håper det ikke blir for vanskelig. Jeg hater sigaretter, så jeg gleder meg til hun skal slutte:) Håper virkelig at hun blir gravid med engang!! Kryss fingrene for oss:)
håpefullprøver Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Så herlig for dere! Masse, masse lykke til! Får håpe det klaffer så fort som mulig da! Hjelper jo veldig på når dere har full kontroll på eggløsning! Og det er helt naturlig å bli skuffet hvis det ikke blir positiv test første PP, jeg har vært der for å si det sånn! Godt at hun har en så god kjæreste som gleder seg så masse og som passer på hva hun spiser!
kittykatt85 Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 (endret) Masse lykke til Skal dere gjøre dette i Norge eller utland? Å husk å ha i bakhodet at dette kan ta laaaang tid. Vet hvordan det er med håp og forventninger til å glede seg til at det skal skje men dere må så inderlig huske at dere kan bli skuffet også ... Men tvi tvi til dere ............................................................................. Vår historie: AID x 7 - neg - feb/aug 2011 IVF fersk okt 2011 - neg Ivf fersk jan 2012 - ruger Endret 31. januar 2012 av kittykatt85
marielle171 Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2012 Tusen takk for snille kommentarer:) Ja, selvom det selvfølgelig er et håp at vi kanskje klarer det på første forsøk, så vet vi at det mest sannsynlig kommer til å ta lang tid. Vi gjør det her i Norge:) Ser at du også har prøvd en stund nå med ivf og alt! Håper du snart blir gravid:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå