AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Når begynner det å komme flere boliger ut på markedet? Jeg synes ikke utvalget er så bra for tida. Mye gammelt og skranglete leiligheter som trengs oppussing. Det har jeg ikke tid og anledning til.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Det legges stadig ut nye boliger på markedet. - Kværnerbyen - Ensjø - Lørenbyen - Lillohagen - Nydalen - Torshovdalen - Sørenga - Sofies hage - Konfektfabrikken
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Litt merkelig hvis du ikke har fått med deg de prosjektene nevnt av AB over her ja ... 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Haha, er det den ene og samme AB som har skrevet over her 3 ganger? HAHA, det er det dummmeste jeg har sett. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Haha, er det den ene og samme AB som har skrevet over her 3 ganger? HAHA, det er det dummmeste jeg har sett. Nei, definitivt ikke! Jeg er AB som skrev innlegg #2 med listen over noen aktive boligprosjekter i Oslo, men jeg har definitivt ikke skrevet innlegg #1 eller #3. Så jeg ler tilbake av deg! 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Man skulle tro det var en kjedelig tråd utfra tittelen, men så feil kan man ta! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå