Gjest Adriane Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Asså... det er nesten så jeg har lyst til å ha sånn "3 dager til ende"-bryllup - det er jo sååå mange fine kjoler! Har surfet litt på Finn nå, og der er det mye fint asså, og noen ekstra fine "perler" innimellom syns jeg Som denne - snakk om unik! Og så denne da (om man har den kroppen der også iallfall ) Drømme-drømme
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Asså... det er nesten så jeg har lyst til å ha sånn "3 dager til ende"-bryllup - det er jo sååå mange fine kjoler! Har surfet litt på Finn nå, og der er det mye fint asså, og noen ekstra fine "perler" innimellom syns jeg Som denne - snakk om unik! Og så denne da (om man har den kroppen der også iallfall ) Drømme-drømme Jeg synes helt ærlig at begge to var utrolig kjedelig! Altfor enkle til å være brudekjole,men hver sin smak 3
Gjest Adriane Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Jeg synes helt ærlig at begge to var utrolig kjedelig! Altfor enkle til å være brudekjole,men hver sin smak Heldigvis har vi ikke alle lik smak Jeg elsker enkle kjoler, og er ikke glad i for mye stæsj. Faktisk er egentlig den Maggie Sotero-kjolen litt mye "bling" utfra min smak, men det er noe med den kjolen som appellerer til meg
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 jeg syns begge to var for utspjåka jeg, på en litt sånn "billig" måte. Men snittene på begge var fine 1
Gjest Adriane Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 jeg syns begge to var for utspjåka jeg, på en litt sånn "billig" måte. Men snittene på begge var fine Hehe - dette forteller jo bare alt om hvor forskjellig smak man har Tror jeg begynner å skjønne hvorfor det finnes så vanvittig mange forskjellige brudekjoler
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Jeg syns denne er innmari fin, hvis man har stilen til det 1
SusanneGullet Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 (endret) Synes disse er rå sexy >her< Nr 9 og 10. Tror nr 9 er min brudekjole gitt :D Hvis man tørr da Endret 27. januar 2012 av SusanneGullet 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #8 Skrevet 27. januar 2012 Synes disse er rå sexy >her< Nr 9 og 10. Tror nr 9 er min brudekjole gitt :D Hvis man tørr da De likte jeg også Ville nok aldri valgt det selv for det er ikke helt min stil, men hadde absolutt ikke rynket brynene om jeg var i bryllup og bruden hadde en av de på seg!
Gjest Doh Skrevet 27. januar 2012 #9 Skrevet 27. januar 2012 Jeg syns denne er innmari fin, hvis man har stilen til det Åååå, den var helt nydelig
SusanneGullet Skrevet 28. januar 2012 #10 Skrevet 28. januar 2012 De likte jeg også Ville nok aldri valgt det selv for det er ikke helt min stil, men hadde absolutt ikke rynket brynene om jeg var i bryllup og bruden hadde en av de på seg! Det er godt og vite
Anglofil Skrevet 28. januar 2012 #11 Skrevet 28. januar 2012 TS: Nydelige kjoler! Den siste du linket til er nesten lik som kjolen min. Mvh Yvonne
Antlers Skrevet 28. januar 2012 #12 Skrevet 28. januar 2012 Syntes #2 var superfin, TS, selv om den ikke er helt min stil. Kan jo poste noen bilder av hva jeg liker også http://media.myfotojournal.com/blogs/carol/photos/2011/02/08/medium_-January+29%2C+2011485-4.jpg http://media15.onsugar.com/files/2011/05/22/2/1500/15002294/fb9462ca997f721e_retro_short_wedding_dress.jpg http://weddinggownssquare.com/wp-content/plugins/jobber-import-articles/photos/105913-hippie-girl-wedding-dress-2.jpg http://www.weddinginspirasi.com/wp-content/uploads/2010/08/pallas-couture-2010-wedding-dress-edythe.jpg http://camilla.typepad.com/.a/6a00e54ecbc12e883301127974360e28a4-800wi 1
Lyra Skrevet 28. januar 2012 #13 Skrevet 28. januar 2012 Asså... det er nesten så jeg har lyst til å ha sånn "3 dager til ende"-bryllup - det er jo sååå mange fine kjoler! Har surfet litt på Finn nå, og der er det mye fint asså, og noen ekstra fine "perler" innimellom syns jeg Som denne - snakk om unik! Og så denne da (om man har den kroppen der også iallfall ) Drømme-drømme Nå ble jeg glad, den siste er nemlig kjolen jeg skal gifte meg i Den er enkel ja, men har akkurat passe med "bling" for meg. Jeg har forresten ikke noen modellkropp i det hele tatt, men kjolen sitter utrolig fint på meg. Holder inne alt som vanligvis tyter ut :gjeiper: 1
Mille_ Skrevet 28. januar 2012 #14 Skrevet 28. januar 2012 Den første likte jeg, men så er jeg svak for blonder også. Den andre synes jeg var grusom. . Men takk og lov for at man har ulik smak, ellers ville det blitt fryktelig kjedelig!
Ina81 Skrevet 28. januar 2012 #15 Skrevet 28. januar 2012 Jeg fant drømmekjolen min på agape- hadde egentlig tenkt å bestille kjole fra tailand, og skulle bare prøve hva jeg kledde på agape. så fant jeg selfølgelig verdens fineste kjole der. utrolig nok lå samme kjolen på finn, MANGE tusen kroner billigere. fikk kjolen hjem i posten og den er perfekt, venter bare på den store dagen som stadig kommer nærmere!!
Bongo11 Skrevet 29. januar 2012 #16 Skrevet 29. januar 2012 Kjole nr. 2 i startinnlegget var lenge min favoritt blant de jeg prøvde. Og det var mye pga hvordan den satt på meg! Den var som støpt, og får frem en veldig fin midje syns jeg Men jeg endte opp med en annen maggie-kjole som det var lit "mer" av. Jeg kalte den kjolen i startinnlegget for "den enkle" når jeg pratet om den. Så den er enkel selv om den har en del bling. Ellers likte jeg veldig godt kjole nr. 10 som sussannegullet linket til
bobbi Skrevet 29. januar 2012 #17 Skrevet 29. januar 2012 Nr 2 i startinnlegget var nydelig - ligner litt på min
Gjest Adriane Skrevet 29. januar 2012 #18 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har ikke vært inne på KG i helgen, men ser jo at det har kommet masse respons her - så gøy! Artig at man har så forskjellig smak og syn på hva som er fint Jeg syns mange av de andre kjolene det har blitt linket til også er fine - det er i grunnen det som er utfordringen min - jeg liker så mange forskjellige kjoler, i forskjellig stiler
Gjest Adriane Skrevet 29. januar 2012 #19 Skrevet 29. januar 2012 Nå ble jeg glad, den siste er nemlig kjolen jeg skal gifte meg i Den er enkel ja, men har akkurat passe med "bling" for meg. Jeg har forresten ikke noen modellkropp i det hele tatt, men kjolen sitter utrolig fint på meg. Holder inne alt som vanligvis tyter ut :gjeiper: Ååå - så koselig, Metemor! Vakker brud blir du! (Kanskje jeg skal tørre å prøve den kjolen allikevel da, etterhvert, hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå