Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv går jeg turer hver dag, og rocker med rockering til sammen iallfall en time hver dag. Jeg HATER og avskyr alle som ikke gjør det samme som meg, æsj fy faen, jeg får ikke sove på natta pga dere, og når jeg først gjør det, har jeg mareritt hver natt! :kjefte:

Og vet dere hva jeg så i dag på veien? Jeg så en buss med folk i, der de satt på ræva! :kvalm:

BTW jeg er så veltrent at hele bøgda forguder meg! :rodmer: Åssen får hun det til? tenker de. Da spytter jeg dem i trynet for å ikke gjøre en innsats å prøve selv, og ta eksempel av meg!!

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var dette et forsøk på en dårlig spøk? :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Trolloolloooo!!!

• Liker 2
Skrevet

Var dette et forsøk på en dårlig spøk? :popcorn:

Det var et jævla godt forsøk på en dårlig spøk ser du ;)

• Liker 4
Skrevet

Oh wow, så du løfter på ræva og går deg en tur en gang i blant, og står der litt med rockeringen din og trur du er noe bedre enn andre? Jeg anser deg som sveklig, du klarer ikke å løfte halvparten av det jeg løfter i vekt hver dag, og selv om du holder deg småtynn og mindre dvask, har jeg en svært veltrent kropp som jeg har formet slik jeg vil ha den med skikkelig trening.

:)

Skrevet

Jeg vil ikke ha din kropp, for den er nok fyllt med ubalanse, store forstyrrelser og sinneproblemer... :filer:

Skrevet (endret)

Oh wow, så du løfter på ræva og går deg en tur en gang i blant, og står der litt med rockeringen din og trur du er noe bedre enn andre? Jeg anser deg som sveklig, du klarer ikke å løfte halvparten av det jeg løfter i vekt hver dag, og selv om du holder deg småtynn og mindre dvask, har jeg en svært veltrent kropp som jeg har formet slik jeg vil ha den med skikkelig trening.

:)

Kjeften på deg, jeg har to 2kg manualer jeg løfter mens jeg rocker! :ler:

Endret av Pixie
Skrevet

Kjeften på deg, jeg tar 60kg i knebøy og gående utfall :D

Skrevet

Det er bra du klarer å underholde deg selv i hverdagen :fnise:

Skrevet

Men du skal ha for at du både rocker og løfte manualer samtidig, jeg er så ukoordinert at jeg hadde endt opp med å slå meg i trynet med en av delene.

• Liker 2
Skrevet

Venter på at min swudu skal komme hjem og gleder meg til peppes ferdigingrediens-pizza, da er det da lov å trolle litt ^^

---

Løfter og rocker, og går gjerne tur i nabolaget slik med den også, det ser heldigvis så bissart ut at naboene ikke vet hva de skal slenge etter meg av rare fornærmelser ;D

Skrevet

Venter på at min swudu skal komme hjem og gleder meg til peppes ferdigingrediens-pizza, da er det da lov å trolle litt ^^

---

Løfter og rocker, og går gjerne tur i nabolaget slik med den også, det ser heldigvis så bissart ut at naboene ikke vet hva de skal slenge etter meg av rare fornærmelser ;D

Du høres ut som et enmannssirkus :D

Skrevet

Mens jeg synger trololo sangen >:-D

Skrevet

Og du må ha på deg strutteskjørt, sånn tutu, og stooort hår:D

Skrevet

Jeg har hulahulaskjørt og spiss pixielue, er ikke det nok a? :D (på tide å flytte seg til snikksnakk?)

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hmm.. du kunne gjort et bedre forsøk :gjeiper: var det utbrudd fordi noen sa noe du ikke likte?

• Liker 2
Skrevet

Kjeften på deg, jeg tar 60kg i knebøy og gående utfall :D

Og det er liksom noe å skryte av? :filer:

Skrevet

Går turer og rockering? Pinglete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...