Gå til innhold

Hva er det sprøeste du har gjort på impuls?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden jeg starter tråden, kan vel kanskje også jeg begynne :)

Jeg var noe bedugget en sen og varm sommerkveld for et par år tilbake - det ble mildt sagt litt flere drinker enn planlagt i et hyggelig lag. På tusletur igjennom gågaten litt senere på kvelden gikk vi forbi et par politimenn som stod midt i en heftig diskusjon med en gjeng russ. Den ene av de to politimennene falt brått i god smak hos meg, og med hemningene mine lagt igjen sammen med de tomme glassene, tok jeg helt ut av det blå travefart mot politimannen bakfra og klaska solid til stumpen hans med flathånd :lur:

Dette ble jo nødvendigvis ikke så veldig godt mottatt, fyren var tross alt ikke i så veldig godt humør fra før av - så mens jeg akutt reagerte med å nærmest kappgange vekk fra åstedet, kom han galopperende etter for å "sette meg på plass". Jeg var på det tidspunktet latterlig nær ved å anmeldes for "antasting av offentlig tjenestemann", som han så fint kalte det, men etter å ha unnskyldt meg, lot han meg gå med en advarsel :rolleyes:

Deres tur? :jepp:

Endret av Virina
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt bil uten å se den annet enn på bilder, av en person som jeg ikke kjenner. Det gikk bra, er kjempefornøyd med bilen, og den var akkurat som beskrevet. Men jeg gjør det ikke flere ganger.

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt bil uten å se den annet enn på bilder, av en person som jeg ikke kjenner. Det gikk bra, er kjempefornøyd med bilen, og den var akkurat som beskrevet. Men jeg gjør det ikke flere ganger.

Ouh, risky shit.

Skrevet

Hvor skal jeg begynne :P

Kjørt ned 60 meter med kirkegårdsgjerde med bil, det ble selvfølgelig ordnet opp i sporen streks.

Vi kunne garantert kommet på pallen i hurtigsnekring av gjerde :)

Mange av staurene står på hodet den dag i dag, men tror ikke noen har lagt merke til det!

Måtte le en gang jeg skulle i begravelse i den kirka, når jeg fikk øye på gjerdet :P

Kjøpte en gang en motorsykkel av bad ass-typen, det idiotiske var at den sto på andre siden av landet.

Å kjøre 1300 kilometer på supermotard kan kverke livslysten til de fleste, med tanke på at kjørekomforten kan sammenlignes med å ri på 2"*4"....

Kjøpte meg hus på sparket for et par år siden også :)

Kjørte forbi og så det var visning, stoppet og stakk innom, la inn bud etter 10 minutter og fikk tilslaget et par timer etterpå!

• Liker 1
Skrevet

Hvor skal jeg begynne :P

Kjørt ned 60 meter med kirkegårdsgjerde med bil, det ble selvfølgelig ordnet opp i sporen streks.

Vi kunne garantert kommet på pallen i hurtigsnekring av gjerde :)

Mange av staurene står på hodet den dag i dag, men tror ikke noen har lagt merke til det!

Måtte le en gang jeg skulle i begravelse i den kirka, når jeg fikk øye på gjerdet :P

Kjøpte en gang en motorsykkel av bad ass-typen, det idiotiske var at den sto på andre siden av landet.

Å kjøre 1300 kilometer på supermotard kan kverke livslysten til de fleste, med tanke på at kjørekomforten kan sammenlignes med å ri på 2"*4"....

Kjøpte meg hus på sparket for et par år siden også :)

Kjørte forbi og så det var visning, stoppet og stakk innom, la inn bud etter 10 minutter og fikk tilslaget et par timer etterpå!

Haha, herlig :fnise:

Skrevet

Impuls, tja, har blitt noen reiser og sånn, en gang direkte fra nach til hytta.. Med pensko og hele pakka, litt sånn på sparket.

Men ser at det er liksom ingenting i sammenligning med å kjøpe hus :ler:

Skrevet

Meldt meg på folkehøyskole uten å egentlig tenke over det :gjeiper:

Glad for at jeg gjorde det, det ble et bra år :)

Det kommer eegentlig mange gode ting utav å gjøre noe på impuls, det er iallefall min erfaring :)

Kjøpte også en uspesifisert reise noen timer før jeg måtte reise. Lover deg at det ble hurtigpakking av kofferten!!

Skrevet

Bestilte ferie to dager frem i tid uten penger. Reisekameraten vår skulle låne oss penger, men da vi kom frem til bestemmelsesstedet hadde fortsatt ikke pengene kommet inn på kontoen hans. Det kunne fort blitt en kjip uke, hadde det ikke vært for at han hadde glemt å ta ut kredittkortet sitt av lommeboken før vi reiste.

Skrevet

Holder på å lese en bok som heter "nattog til lisboa". En traust professor som på impuls, midt i en språk-time, lar elever være elever, legger igjen veska og reiser til lisboa.

Jeg derimot, er så fornuftig at jeg tenker økonomi, regninger, forpliktelser først..

Til og med som ung og "uansvarlig" har jeg ikke gjort så mye impulsivt. (Annet enn shopping gikk over i flatfylla på en onsdag, liksom)

Gjest badeand1
Skrevet

ikke sprøtt i det hele tatt, men kjøpte en linse til kameraet mitt til 2000 kr. :P

Skrevet (endret)

Klinte med en random dame på gaten.

Jeg tok bånn gass inn i noen ferjebølger. Over 40 knop (ca. 80 km/t) med en båt på 6,5 meter med gjester ombord og tilskuere som fikk sjokk når båten svevde i lufta.

Jo, jeg har også kjøpt en hodetelefon for 10k på impuls.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg og ei venninne stranda på den tyske landsbygda, vi stod og var begynt å bli bittelitt stressa da det tilfeldigvis kom en truck kjørende på veien. Med et par menn i. Lite langt tenkte vi da vi strakk ut armene og veiva villt. Heldigvis for oss var det to hyggelige menn som kjørte oss til nærmeste by så vi fikk tatt tog videre dit vi skulle. Hvis jeg hadde hatt 10 sekund mer til å tenke meg om, hadde jeg ikke tørt det, tror jeg. Gjør ikke det igjen.

Skrevet

En dag våknet jeg med en følelse av at jeg burde dra et sted. Så da bestemte jeg meg for å dra til Spania i ett år ... så her sitter jeg, altså - i Spania. Egentlig har jeg det ganske chill her, men satser på Sør-Afrika eller New Zealand neste gang. Det var så spontant at jeg glemte å tenke over det at jeg skulle være borte et helt år senere, så jeg glemte å fortelle mange av mine venner og familie at jeg skulle dra :fnise: Da jeg hadde vært borte noen uker fikk jeg mange bekymringsmeldinger fra bekjente på facebook, haha.

En annen gang bestemte jeg og min beste venninne oss for å hamstre sigaretter og whiskey, for å så dra ut til sjøs med en robåt til "God knows where" - der hvor bølgene tok oss. Med begrensede skills i roing kom vi oss ikke så langt, men vi overlevde ihvertfall.

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Klikka nesten på ei litt eldre "fisefin" dame på stasjonen som prøvde å sette på plass en av "ungdommene nå til dags".

Det stod en laaang rekke folk til én av betjeningsmennene på stasjonen og jeg kapret han som var ledig og fikk da slengt "Du får stelle deg bakerst i køen som alle andre" Hviklen kø? tenkte jeg og smalt "Ja, unnskyld da!" Skikkelig surt tilbake. Da snudde hun seg til den litt eldre damen som stod bak henne og begynte å plapre i vei om dagens ungdom. -.-'

Gjest Levitate
Skrevet

Jeg hadde spart i flere år til langt hår, og når det endelig rakk meg rett under kragebeina gikk jeg til frisøren og klipte det guttekort. Sånn til over ørene. Dummeste jeg noen sinne har gjort på impuls... :glare:

Skrevet (endret)

Gikk inn i en dyrebutikk for å kikke, kom ut med undulat og utstyr for over 3000 kroner. :fnise:

Sa opp jobben og leiligheten for å satse på mannen. :rodmer:

Føler meg ikke så voldsomt sprø egentlig :/

Endret av Minya
  • Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Når jeg bodde i Hamburg så dro jeg til Sveits på ren inpuls det er kanskje ikke så sprøt men det er vel det spøreste jeg har gjort på inpuls

Gjest finurlig
Skrevet

Holder på å lese en bok som heter "nattog til lisboa". En traust professor som på impuls, midt i en språk-time, lar elever være elever, legger igjen veska og reiser til lisboa.

Jeg derimot, er så fornuftig at jeg tenker økonomi, regninger, forpliktelser først..

Til og med som ung og "uansvarlig" har jeg ikke gjort så mye impulsivt. (Annet enn shopping gikk over i flatfylla på en onsdag, liksom)

Herlig å lese at det er flere som meg :gjeiper:

Når folk spør: "Hva er det VILLESTE du noen gang har gjort?!" Så kommer jeg med svar som kan sammenlignes med å ta lørdagssokkene på en onsdag.

Skrevet

Krysse ørkenlandet Namibia i leid sedan uten å tenke på å ta med vann, olje og bensin til bilen. Tok heller ikke med spesielt mye vann og mat til oss i bilen. Litt for vant med bensinstasjoner på hvert hjørne, kanskje? Gikk veldig fint, men vil nok ha gjort det annerledes i dag!

Skrevet

Klikka nesten på ei litt eldre "fisefin" dame på stasjonen som prøvde å sette på plass en av "ungdommene nå til dags".

Det stod en laaang rekke folk til én av betjeningsmennene på stasjonen og jeg kapret han som var ledig og fikk da slengt "Du får stelle deg bakerst i køen som alle andre" Hviklen kø? tenkte jeg og smalt "Ja, unnskyld da!" Skikkelig surt tilbake. Da snudde hun seg til den litt eldre damen som stod bak henne og begynte å plapre i vei om dagens ungdom. -.-'

Dette er ikke 'Hva irriterer deg?'-tråden. Trist liv du har hvis dette er det sprøeste du har gjort på impuls, i og med at du kun nesten klikket og damen jo hadde rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...