Gjest Bond Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Altså - de fortjener en tråd. Ingenting som litt karamell og crunchy vaffel. Ikke sånne seige greier man kaller for vafler i Norge, men skikkelige vafler. De uvitende i denne verden kan lese mer her. Men egentlig, finnes det noe bedre? Virkelig? Bare ett problem.. Jeg har ikke fler igjen!
Gjest odisi73 Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Det er kjempegodt,har kjøpt slike flere ganger når det er vårmarken og høstmarken i Stavanger. Ellers har jeg funnet noen på Mega butikkene som er det samme sånn noenlunde,men de er kalde og mye mindre
Gjest Bond Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 (endret) Kjøper de hver gang jeg reiser via Schipol.. Og det gjør også venninne nå siden hun vet at jeg liker de. Og.. Ååååh det er så godt! Nå er det bare tomrom i meg siden jeg har spist opp begge! Skulle ikke Starbucks til Norge snart? Tror de lager sine egne også som er ganske spisendes. Men skal sjekke Mega, takk for det tipset! Eller vent.. det gjør jo at jeg kommer til å spise ennå mer av de og må trene ennå mer og.. Endret 27. januar 2012 av Bond
Roo Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Kan du ikke lære deg å lage dem selv da? Eller er oppskriften for komplisert? (mente ikke å være spydig, selv om det ser sånn ut) Bare tenker om du liker de så himla godt, hehe!
Gjest Bond Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 (endret) Gleden av slikt er jo at de kommer til deg liksom ferdig. Kan lage sjokolade selv også, men det er kjempekoselig å bare spise . Så, sikkert mulig å lage selv, men men men Og...man skal ikke ha for mye av det gode uansett Endret 28. januar 2012 av Bond
marielle171 Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 hihi så heldig jeg er da! Jeg er i nederland 4 ganger i året og har alltid nok stroopwafels i huset;) Og hvis det er tomt ber jeg mamma sende meg flere:P men jeg fant stroopwafels på Coop Obs engang!
Roo Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 Gleden av slikt er jo at de kommer til deg liksom ferdig. Kan lage sjokolade selv også, men det er kjempekoselig å bare spise . Så, sikkert mulig å lage selv, men men men Og...man skal ikke ha for mye av det gode uansett Hehe, tar poenget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå