Gå til innhold

Anbefalte møteplasser på nett?

~Goldie~

Anbefalte innlegg

Tenker lett på å melde meg inn på et eller annet forum for single, men mest er jeg ute etter å bli kjent med folk.

Noen anbefalinger? ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tagged.com er gratis , ikke verst, men pass deg for camsex - baber og utenlandske damer som har sitt eneste mål til å komme til Norge. ( hvis ikke den typen du er ute etter da. )

Det går an å justere en del på instillingene, ellers en ganske bra side, spes. i forholdet til at kommunikasjon er gratis. (som du må som oftest betale for andre steder )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som nevnte møteplassen.com og sa det var gratis, men det er vel bare halv sannhet?

Takk for svar ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss!!

Prøvde meg på møteplassen men frika ut!

Fikk ikke bruke det bildet jeg hadde tenkt og har vel svært lite ellers å velge i så må tydeligvis knipse i vei noen nye

Kjente at dette kanskje ikke var helt meg, trenger jo ikke nødvendigvis en DATINGside, bare en side som facebook, bare litt mer åpent slik som blink og nettby var en gang i tiden.

Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette forumet er også en grei måte å bli kjent med folk :kaffekopp:

Nå må ikke du være så forferdelig smart da :P

Men hvilke personer er det som er inne på kg?

Tenker at gutter/menn i alder 22-32 i nordland kanskje ikke er den mest utbredte gruppa her inne ^^;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å være smart :rodme: Er veldig forskjellig har jeg funnet ut hvertfall. Men er bare å lage kanskje en lignende emne slik som dette

Singel i Bergen

Jeg var med å møtte trådstarter og en til for en kaffi :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Sukker er ubrukelig nettside med useriøse folk, er bare å holde seg unna. Og aldri betal for tjenesten, det er ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker er ubrukelig nettside med useriøse folk, er bare å holde seg unna. Og aldri betal for tjenesten, det er ikke verdt det.

Kjenner flere som har møtt seriøse folk der, og dater selv en fyr jeg møtte der. Litt tidlig å si om han er ekteskapsmateriale, men han er definitivt ikke useriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg har heller ikke opplevd sukker som et sted for kun useriøse mennesker. Noen er det helt sikkert, men de fleste er jo som oss vanlige normale mennesker ;)

(Jeg har bare møtt to derfra da, så jeg har noe begrenset erfaring med å møte folk derfra, men de var begge hyggelige og ordentlige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...