AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Jeg sitter her å ergrer meg over at jeg stadig får opp beskjed på tlf at wi-fi eller 3G ikke er innen rekkevidde o.l på tlf. Leser gjennom brukermanualen og ser at det er noe som heter VPN også. Har det noe å si for oppkoblingen til nettet? Er fryktelig forvirrende å ikke vite hva de ulike tingene er og jeg vil så gjerne spille Wordfeud uten å stadig få beskjed om at Wi-fi ikke funker... Håper noen kan hjelpe meg. Jeg har en Samsung mini galaxy.
hmmz Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 (endret) Nei vil ikke hjelpe fordi... vpn virtuelt privat nettverk. Etter du har koblet deg på nett kan du koble deg mot en vpntjeneste for å kryptere dataene slik at det blir mer sikkert. Er ofte brukt av bedrifter for å beskytte ansatte eller for å gi tilgang til flere tjenester ved at vpn kan la deg ta del i bedriftens lokale tjenester på en trygg måte. Løsning: 3G - Koble på ekstern antenne eller finne signal utendørs (du kan også kjøpe signalrepeater via telenor/netcom/networkknorway som koster en formue) Wifi - Logge deg på det trådløse nettverket med brukernavn/passord Endret 27. januar 2012 av hmmz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå