Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk den i posten i går fordi jeg er en meget spesiell (right...) kunde. Bladde gjennom, og jeg som har kjøpt mye derfra så bare et par topper som kanskje var greie.

Er det jeg som har endret smak, eller er klærne kjedeligere enn tidligere? Just wondering :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Joanna
Skrevet

Synes en del var ganske "kjerringaktig" :ler:

Men noe kult, da.

Skrevet

Har også tittet litt i den... fant noen fine skjørt og topper... men ikke noe Wow-opplevelse. Synes de har så lite spennende til menn...

Skrevet

Fikk den i går jeg også.. Syntes det var en del fint jeg, men mye stygt også..

Tror nok de hadde mindre spennende enn hva de har hatt før ja.. Eller kanskje det er smaken min som forandrer seg... :D

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Enig med deg, Imax - synes også klærene var litt kjedeligere enn vanlig - rett og slett litt postordreaktig! :ler: (Det er jo postordre da, men - ja du skjønner sikkert hva jeg mener...)

Men en del fine ting også da!

Begynte å drømme om sommeren jeg da jeg bladde i den - skjørt og korte topper og bikini og sol - *drømme, drømme* :D

(Fikk forresten katalogen FØR nyttår - hva er jeg da, superduper-kunde...? :ler: )

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg fikk den også i romjulen - og jeg har aldri bestilt så mye som en sokk derfra. Bare kikker jeg, og bruker den til å drømme om vår og sommer...

Skrevet

Min gikk rett i søpla i år. Det var jo ikke noe brukandes der....

Samme med Ellos. Har pleid å kjøpe mye fint til barna men i år var det triste greier.

Skrevet

(Fikk forresten katalogen FØR nyttår - hva er jeg da, superduper-kunde...?  :ler: )

Da er vi to :ler: !

Skal bestille noe til ungene, vanskelig å finne brukbare klær til meg selv.

Skrevet

Jeg ble skuffet, det der var kjedelige greier!!

Skrevet

Jeg ble også veldig skuffa.

Pleier alltid og finne noe fint og bestille, men ikke denne gangen nei.

:D :D

Skrevet

Vi har også fott kattalogen synes ikke det var så mye bra i den. Det var bedre å finere klær før synes jeg .

Skrevet

har bestilt meg en sommer bukse, to lette gensere og en bikini jeg da.... :oops:

Synes de var tøffe, og bikini MÅ jeg ha nå, og det er ikke lett å finne andre steder på disse tider av året. :-?

gjenstår jo å se om de er stilige IRL da, og ikke bare slik jeg oppfattet dem.

Skrevet

Jeg har da funnet meg både noen skjørt, en bukse og et par topper/gensere i allefall, men jeg blir vel i grunn alltid litt skuffet når jeg får katalogen. Forventer meg alltid mer enn det jeg får. Men så går det en stund, jeg får noen sånne ekstra tynne kataloger, ser noen andre bilder av klærne og vips så har jeg bestilt en god del allikevel. Sender tilbake en god del da...

Jennifer

Skrevet

Hver gang før H&M katalogen kommer har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal bestille noe til meg selv. Hver gang ombestemmer jeg meg og bestiller endel. Og hver gang går mesteparten i retur... Og lærer jeg noe av det?? Neida, har bestemt meg for å bestille skjørt, noen bukser og gensere samt topper. :roll:

Synes også det var mye kjedelige klær i denne katalogen, men siden det er det jeg tror jeg trenger så var det jo greit...

Ellos-katalogen var en større nedtur, spesielt på barneklær!

Skrevet

Er det jeg som har endret smak, eller er klærne kjedeligere enn tidligere? Just wondering :roll:

I såfall er det flere av oss som har endret smak. Synes H&M- katalogen var skuffende i år.

Skrevet

Enig med dere - katalogen var en skuffelse. Men likeval fant jeg meg en bukse og en topp da....wow :o

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Fant meg noe jeg også... Falt pladask for en multifaget (mest blå) stripete tøyveske (veskedilla...) som jeg bare MÅ ha, også skal jeg kjøpe meg noe treningstøy. Og så fant jeg en vårjakke.. Så litt skal jeg nok bestille jeg også ja! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...