Gå til innhold

Vil ha trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg og sambo har vært sammen i 4 år. For noen måneder siden prøvde vi trekant med en god venn av oss(kvinne). Synes dette var helt fantastisk og vi vil begge prøve dette igjen.

Jeg tror ikke det er aktuelt å gjøre dette med den samme kvinnen flere ganger. Men vil så veldig gjerne gjøre det igjen! Elsker tanken på min mann med en annen kvinne, mens jeg ser på :sengekos:

Men hvem skal det være? hvordan finner man noen å ha trekant med?

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Tja, Cupido f.eks. Men der er det også en del menn som utgir seg for å være kvinner ;)

Skrevet

Hei.

Jeg og sambo har vært sammen i 4 år. For noen måneder siden prøvde vi trekant med en god venn av oss(kvinne). Synes dette var helt fantastisk og vi vil begge prøve dette igjen.

Jeg tror ikke det er aktuelt å gjøre dette med den samme kvinnen flere ganger. Men vil så veldig gjerne gjøre det igjen! Elsker tanken på min mann med en annen kvinne, mens jeg ser på :sengekos:

Men hvem skal det være? hvordan finner man noen å ha trekant med?

Hvorfor ikke med den samme?

Hadde sex med mannen min og en kompis til han.

Ble litt fomlete, og stakkarslig første gangen.

Men gang nr. 2 ble suksess.

"Holder på" fortsatt vi.

Skrevet

Hva er Cupido? :klo:

Den kvinnen vi gjorde det med sist gang, er en veldig god venn av meg og jeg er redd det kan bli rart mellom oss hvis dette blir en vane. Så det beste hadde vært å funnet en "random" vi kunne gjort det med:) Gjerne ofte også :)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Hva er Cupido? :klo:

nettside, legg på .no etter og du er på god vei!

Skrevet

nettside, legg på .no etter og du er på god vei!

takk :)

Skrevet

www.nakenprat.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...