Gjest Sil3nt Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 (endret) . Endret 20. april 2012 av Sil3nt
Emas Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Trist lesing, Sil3nt! Sorga etter å ha hatt så mange mislykka svangerskap må vere vond å bere på! Håper at det klaffar snart for dokke 2!
kaprifolen Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Så leit! Og jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver, selv om jeg bare har mistet ett... Og takk for at du delte erfaringen med medisinsk abort. Da vet jeg at jeg skal sette meg på bakbeina om det (Gud forby) skulle skje meg...
Gjest Sil3nt Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Så leit! Og jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver, selv om jeg bare har mistet ett... Og takk for at du delte erfaringen med medisinsk abort. Da vet jeg at jeg skal sette meg på bakbeina om det (Gud forby) skulle skje meg... Bare hyggelig, dersom man kan si det slik. Dessverre er det innført noe nytt som gjør at de helst foretrekker medisinsk abort, selv ved slike tilfeller. Syns det er helt forferdelig! Og spesielt når man må sette inn tablettene selv! Er som om man "frivillig" fjerner det man bærer på.
Gjest LightBulb Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal si, dette var veldig trist. Håper det ordner seg for dere nå når du får behandling
Gjest Slowpoke Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Uff, fikk tårer i øynene når jeg leste innlegget ditt. Masse lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå