Gå til innhold

Mario eller Sonic?

19 stemmer

1. 1. Hvilken spillfigur liker du best?

• Mario
      15
    • Sonic
      3
    • Liker ingen av dem
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel egentlig vokst opp med både Mario og Sonic og elsker begge de figurene og spillene dems.

Men hvem liker dere best? Elsker begge, men jeg tror jeg liker Sonic litt bedre, selv om jeg ikke er en så veldig stor fan av de siste Sonic-spillene.

Gjest Apophis
Skrevet

Eg likte den gamle Sonic i Sega-tiden. Når man kunne springe fram og tilbake, samle ringer og slåss mot han skallede fyren på slutten av hvert tredje nivå. Men de Sonic spillene de har no er bare kjipe.

Har ikkje prøvd Mario siden Nintendo 64.

Basert på gamle-dager, så er Sonic soleklart favoritten. Men eg trur Mario er det som er best og morsomst no.

Skrevet

Gamle sonic fra Sega Megadrive-tiden, jaaaa!! Mario er bra, men ikke noe jeg foretrekker foran det meste annet :P

Skrevet

Jeg elsket begge deler når jeg var liten, men må nok velge mario :D

Har nintendo og super nintendo emulatorer på mobilen min nå, med alle de gamle mariospillene :P Er hlt avhengig.

Skrevet

Selv er jeg en Mario-jente. Sonic spilte jeg litt hos venner, men fant det ikke like spennende ;)

Skrevet

Mario er desidert min vinner. Ikke at jeg spiller så mye nå om dagen, men kidsa wii'er nå litt med diverse Mariospill.

Skrevet (endret)

Definitivt Mario. Og yoshi :hoppe:

Nå, i en alder av 29, spiller jeg fortsatt Super-Mario på wii'n min :nigo::fnise:

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Skrevet

yoshi! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Mario :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Mario!!!

Sonic var litt harry. Eller, ikke harry, men jeg finner ikke noe mer passende ord. Kanskje litt upersonlig? Mens Super Mario var humor og moro og kos!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker gamle sonic, og jeg elsker mario.. Men må nok si at Mario er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...