Nikki Skrevet 21. mai 2002 #1 Skrevet 21. mai 2002 Hei. Kansje et litt dumt spørsmål, men jeg lurer på hva gjør dere med forlovelsesringene etter vielsen hvis dere skal ha nye gifteringer?? Kommer dere til å bruke de også på en annen finger eller kommer dere til å "stue" de bort??
Mrs. B Skrevet 21. mai 2002 #3 Skrevet 21. mai 2002 Vi har forlovelsesringer og skal ha nye gifteringer. Vi kommer bare til å flytte ringen over til venstre hånd. 12
Fakse Skrevet 21. mai 2002 #4 Skrevet 21. mai 2002 Hos oss er det bare jeg som har forlovelsesring, og den ser ikke ut som en typisk "giftering" heller, så jeg kommer til å fortsette å bruke den. Er ikke sikker på om jeg skal ha den på samme finger som gifteringen, eller på den andre hånda. Kommer litt ann på hvilke gifteringer vi velger, for vi må velge glatte ringer dersom det skal passe sammen med forlovelsesringen min. En annen ide er jo å få smeltet et koselig smykke til seg selv eller barna av forlovelsesringene.12
Gjest lilletroll Skrevet 22. mai 2002 #5 Skrevet 22. mai 2002 Forloveden min hadde en nydelig tanke.....og det var å smelte om forlovelsesringene våre til et smykke til datteren vår.....hvis vi skal kjøpe nye ringer blir det nok det vi gjør.12
Nikki Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2002 Tusen takk for gode tips. Hva skulle jeg ha gjort uten dere og KG... ? Likte ideen om og smelte de sammen til et smykke. Forhåpentligvis så får vi barn en gang i fremtiden og da er det jo fint å kunne gi barnet et smykke som viser foreldrenes kjærlighet til hverandre og til barnet. Det var en innmari søt ide. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikki den 2002-05-22 18:39 ]
Tusenfryd Skrevet 23. mai 2002 #7 Skrevet 23. mai 2002 Min forlovelsesring er en alliasnering, og hans er maken, men uten diamanter. Til bryllupet fikk han pusset opp sin, og jeg fikk en ny, maken som hans som giftering. Allianseringen satt jeg over på venstre hånd. Og så gikk vi begge uten ringer på høyre hånd i de to siste ukene før bryllupet. Det var litt rart...12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå