AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Må bare få sagt at jeg endelig har oppdaget tørrshampo. Halleluja for ett knallbra produkt:) Spesielt for meg som helst ikke vil vaske håret daglig med tanke på slitasje osv, så er jo dette ett funn:) Funker som bare pokker. Bruker Fudge sin...kanskje jeg bare var veldig heldig med valg av produkt:) Det tunge litt fette håret blir som nyvasket. Hadde aldri trodd det skulle være så bra:) Flere som har prøvd?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Kan du fortelle litt om åssen det funker? Gnir du det bare i tørt hår?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Du sprayer i hodebunnen, så masserer du litt og venter noen minutter før du børster gjennom håret...og voila, det ser nyvasket ut:)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har prøvd, men synes håret blir seigt av det. Tror det er veldig bra for de med tykt, langt hår.
Sofie_22 Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men er tørrshampo beregnet for alle hårfarger? Husker å ha lest noe om at den er hvit, og innbiller meg da at det vil synes i brunt hår.
Pingting Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 (endret) Kan du fortelle litt om åssen det funker? Gnir du det bare i tørt hår? Det er som regel i sprayform. Man sprayer på litt ved røttene, og gnir det inn. Jeg har sett de som skal børstes eller drysses på også. Jeg kjøpte meg ny tørrsjampo i dag, faktisk. Jeg har mellommørkt hår, og har hatt problemer med at tørrsjampoen har blitt blass og lys oppå håret (pulveret er som regel hvitt). Har sett produkter for mørkt hår før, men de har vært så dyre. Men i dag oppdaget jeg at Lee Stafford (fås på Vita) har laget varianter både for mørk blonde og mørkhårede. Til litt over hundrelappen. Huzzah! Endret 26. januar 2012 av Pingting
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har typisk nordisk hår, dvs tynne hårstrå. Blir ikke seigt i det hele tatt. Det ser hvitt ut når det kommer ut av sprayen, men det forsvinner når det blir massert inn i håret, hodebunnen. Finnes jo ulike typer/merker av tørrshampo. Jeg var tydeligvis heldig som fikk full klaff på første forsøk:)
Pingting Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 seigt!? Da tror jeg enten at den reagerer med noe du har i håret fra før av, eller at du bruker alt for mye. Det er jo ganske tørt pulver det her...
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Fudge so jeg bruker kan kjøpes på feelunique til rundt 9 pund. I frisørsalong her hjemme koster den kr 199,-.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #10 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har brukt en for brunetter fra Batiste. Jeg har en veldig kald, mørk brunfarge på håret, og hvite tørrsjampoer har en tendens til å synes og få håret mitt til å se en anelse grått ut. Men jeg har psoreasis i hodebunnen og begynner å klø som et helvete av tørrsjampo, desverre. Det er et genialt produkt for de dagene du ikke har tid til å vaske håret men det trenger å freshest opp litt.
loffen Skrevet 26. januar 2012 #11 Skrevet 26. januar 2012 (endret) Jeg kjøper tørrsjampo på HM. Rosa sprayboks. Billig og bra! Og jeg har mørkt hår. Husker ikke hva det heter akkurat nå. edit: den heter jo Proffs. Endret 26. januar 2012 av loffen
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #12 Skrevet 26. januar 2012 Fudge so jeg bruker kan kjøpes på feelunique til rundt 9 pund. I frisørsalong her hjemme koster den kr 199,-. Men jeg tror ikke de sender til norge for det er sånn spray.
Sofie_22 Skrevet 26. januar 2012 #13 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har brukt en for brunetter fra Batiste. Jeg har en veldig kald, mørk brunfarge på håret, og hvite tørrsjampoer har en tendens til å synes og få håret mitt til å se en anelse grått ut. Men jeg har psoreasis i hodebunnen og begynner å klø som et helvete av tørrsjampo, desverre. Det er et genialt produkt for de dagene du ikke har tid til å vaske håret men det trenger å freshest opp litt. Hvor får du kjøpt den hen?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #14 Skrevet 26. januar 2012 Stemmer! Det er lookfantastic som sender til Norge for det om det er spray...og der koster den under 7 pund:)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #15 Skrevet 26. januar 2012 Hvor får du kjøpt den hen? Jeg har kjøpt den på Amazon faktisk, men jeg har lest i en annen tråd her inne at den fåes kjøpt på Vita.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #16 Skrevet 26. januar 2012 Stemmer! Det er lookfantastic som sender til Norge for det om det er spray...og der koster den under 7 pund:) Ok, takk for tips
Helen Skrevet 27. januar 2012 #17 Skrevet 27. januar 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men er tørrshampo beregnet for alle hårfarger? Husker å ha lest noe om at den er hvit, og innbiller meg da at det vil synes i brunt hår. Håret mitt ble grått. Men mulig det finnes for mørkt hår også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå