Gå til innhold

Emily Maynard blir den neste ungkarskvinnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om at Emily Maynard fra Brads sesong blir den neste ungkarskvinnen?

For å være helt ærlig så synes jeg det er litt rart hun sier at hun mistrivdes i rampelyset, men allikavel vil hun være den neste ungkarskvinnen? Jeg vet ikke helt hvorfor, men har seriøst aldri likt Emily jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wuhu!!

Skrevet

Nå blir vel han Bentley glad og melder seg på :fnise:

Skrevet

Åh, Emily er så søt! Da kommer jeg hvertfall til å se det =)

Skrevet

Ååå hurra :hoppe: Jeg elsket henne, heiet på henne fra starten av! Når begynner det?

Skrevet

Om han melder seg på skal jeg ihvertfall følge med :popcorn:

Skrevet

Hvorfor? Jeg så ikke den sesongen han var med i, men jeg fikk med meg at han var skikkelig drittsekk :popcorn:

Skrevet

Emily har sikkert mer å by på enn hun ble framvist på tv sist. Hun er sikkert ikke så "prektig", men hun virker krevende. Skal vedde for at gutta går bananas...

Og hvis Bently får være med, så skal jeg vedde for at hun kaster han ut med engang, men nå kan Bently kanskje angre som en hund for at han oppførte seg som han gjorde.

Skrevet

Jeg er ikke noe fan av Emily, syns hun er litt for sukkersøt. Men jeg kommer nok til å følge med likevel. Og iallefall hvis Bentley er der :fnise:

Skrevet

Åååh, kult, jeg liker henne! Syns det var trist at det ikke funka mellom henne og Brad. Lurer på hvor mye de kommer til å vise i Norge. Nå har de jo ikke vist Bachelor Pad engang, (ikke at det er noe tap), men har lyst til å se Ben-ungkars-sesongen.

Hyggelig med Ungkaren, for da er det så mange fine damer å se på! :gjeiper:

Syns FEM kan skynde seg med å kjøpe inn mer hjernedød sjekkeunderholdning!;-)

Skrevet

Hvorfor? Jeg så ikke den sesongen han var med i, men jeg fikk med meg at han var skikkelig drittsekk :popcorn:

Bentley ble kjempe skuffet da det ikke var Emily som var ungkarskvinnen men Ashley. Han sutra over det hele tiden hvor skuffet han over at Emily ikke var ungkarskvinnen og hun var jo mye penere enn Ashley :roll:

Skrevet

Åååh, kult, jeg liker henne! Syns det var trist at det ikke funka mellom henne og Brad. Lurer på hvor mye de kommer til å vise i Norge. Nå har de jo ikke vist Bachelor Pad engang, (ikke at det er noe tap), men har lyst til å se Ben-ungkars-sesongen.

Hyggelig med Ungkaren, for da er det så mange fine damer å se på! :gjeiper:

Syns FEM kan skynde seg med å kjøpe inn mer hjernedød sjekkeunderholdning!;-)

Kan du ikke se det på nett?

Bentley ble kjempe skuffet da det ikke var Emily som var ungkarskvinnen men Ashley. Han sutra over det hele tiden hvor skuffet han over at Emily ikke var ungkarskvinnen og hun var jo mye penere enn Ashley :roll:

Heisann, det var ikke noe koselig :skravle: Jeg tviler på at de tar inn ham da, så det er nok ikke noe å bekymre seg over. Jeg håper de finner noen skikkelig ordentlige mannfolk til henne, hun er en dame som trenger en gentlemann :romeo:

Skrevet

Kan du ikke se det på nett?

Joda, kan jo det, men liker så godt å se ting når de går på tv, glede meg til neste episode som går på et visst tidspunkt og sånn. Ha skikkelig trash-tv-kveld én fast ukedag med kjæresten. Litt gammeldags, kanskje. Nå laster vi bare ned serier som ikke går i Norge i det hele tatt, og ser resten på tv.

Så det er vel egentlig bare en slags gammeldags trass. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Men det kan jo hende jeg gir opp, og laster ned alt, fordi jeg ikke klarer å vente, hehe!

Endret av Rainbow81
Skrevet (endret)

Joda, kan jo det, men liker så godt å se ting når de går på tv, glede meg til neste episode som går på et visst tidspunkt og sånn. Ha skikkelig trash-tv-kveld én fast ukedag med kjæresten. Litt gammeldags, kanskje. Nå laster vi bare ned serier som ikke går i Norge i det hele tatt, og ser resten på tv.

Så det er vel egentlig bare en slags gammeldags trass. :gjeiper:

Jeg skjønner egentlig den veldig godt, men hvis du ser det på nett samtidig som det går i USA, så må du jo vente en uke mellom hver gang uansett. Du kan jo kjøpe sånn kabel som gjør at du kan se PC-skjermen din på TV-en, og så se ungkaren hver tirsdag når den har kommet ut på nett. Det blir jo ikke store forskjellen fra det du sier :skravle:

Endret av Gjesten
Skrevet

Hmm, det var jo veldig smart! :-)

Skrevet

Jeg syns hun virker skikkelig falsk, å tror at hun er med pga penger og berømmelse. Kommer ikke til å se.

Skrevet

..... å tror at hun er med pga penger og berømmelse. Kommer ikke til å se.

Ja, for det har nok ingen av de andre vært. :roll:

• Liker 2
Skrevet

Ja, for det har nok ingen av de andre vært. :roll:

Nå er det ikke snakk om de andre her heller da. Og jeg syns det er anderledes fordi hun lter som om det ikke er grunnen når det i mine øyne helt opplagt er grunnen. Derfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...