Gå til innhold

Selger skal refundere et beløp på ebay. Hvordan fungerer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få igjen penger fra en selger på ebay. Hvordan ordner man det, når det er btalt gjennom paypal med kredittkort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal få igjen penger fra en selger på ebay. Hvordan ordner man det, når det er btalt gjennom paypal med kredittkort?

Selger refunderer beløpet så de havner i paypalkontoen din. Dette gjøres enkelt ved at selger trykker på en knapp inne på sin paypalkonto hvor det står refund. Beløpet blir stående i saldoen på paypalkontoen din.

Skrevet

Selger refunderer beløpet så de havner i paypalkontoen din. Dette gjøres enkelt ved at selger trykker på en knapp inne på sin paypalkonto hvor det står refund. Beløpet blir stående i saldoen på paypalkontoen din.

Hvordan får jeg brukt de pengene som står på paypal kontoen da?

Skrevet

Hvordan får jeg brukt de pengene som står på paypal kontoen da?

Du burde kanskje sette deg litt inn i hvordan ting fungerer ved å lese inne på paypal? Jeg synes ihvertfall det er lurt så man vet om rettigheter og funksjoner man har. Man kan lese om hvordan ting fungerer under help inne på paypal sine sider.

Du bruker de på vanlig måte ved å gjøre akkurat det samme som du vanligvis gjør. Paypal vil trekke pengene som står på konto istedenfor å trekke fra kortet. Eller hvis kjøpsbeløpet overstiger saldo så vil de trekke pengene i saldoen og restbeløpet fra kort.

Man kan også overføre pengene i saldo til egen bankkonto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...