Sophia. Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Kjæresten og jeg har veldig lyst å reise på vår første ferietur sammen i sommer. Når vi reiser har vi nettopp fylt 18, så det må være et sted som er greit å reise for oss som er såpass unge. Vi er usikker på hvor vi vil reise, men vi har litt lyst på en rolig sydenferie. Storby høres også spennende ut. Hvor er det greit å reise for oss som er såpass unge? Vi har i tillegg ikke allverdens å rutte med, siden vi er studenter begge to. Er det noen som har anbefalinger og erfaringer å dele? Hvor er det best å bestille? Er det best med pakkereiser, eller bør vi bestille hotell og fly hver for seg?
Gjest LonelyAngel Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 I og med at det er deres første tur sammen, så ville jeg kanskje tatt en pakketur til f.eks Tyrkia, Hellas, Spania eller noe annet i Europa omegn Ellers har jeg en venninne som reiste med sin kjæreste for første gang til Thailand, noe som jeg fikk høre var en opplevelse uten like. Thailand og andre eksotiske land utenfor Europa tror jeg vil gi mer spenning og opplevelse for dere samt romantikk Men kanskje lurest å starte en plass i Europa i og med at dere er så unge også 1
Sophia. Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2012 Tusen takk for svar! Tror vi holder oss innenfor Europa i første omgang. Hellas er jo veldig fint!
Møffi Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Hvis dere har litt is i magen er det lurt og vente og finne noe på restemarkedet, vi har hatt flotte turer til både Sardinia og Algarvekysten som ble bestilt to ukers tid før avreise. Jeg syns det er greit og ikke dra dit alle andre drar jeg da, men hadde vi villet til de typiske "sydendestinasjonene" hadde vi nok fått det enda billigere
Sophia. Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2012 Vet ikke om jeg tør å vente så lenge! Er typen som må planlegge et stykke i forveien. Jeg vil unngå typiske familiesteder med mye barn og bråk, siden det er en kjæresteferie. Så de typiske feriestedene er vel ikke noe for oss?
Møffi Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Da kan jeg i hvert fall anbefale de to stedene jeg nevnte hvis dere vil/kan leie bil er det mye fint og se rundt i området også. Begge gangene reiste vi med Star Tour, de har masse flotte reisemål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå