Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2012 #1 Del Skrevet 26. januar 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 26. januar 2012 #2 Del Skrevet 26. januar 2012 Nei, det tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Del Skrevet 26. januar 2012 nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 26. januar 2012 #4 Del Skrevet 26. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quijote Skrevet 26. januar 2012 #5 Del Skrevet 26. januar 2012 Selvfølgelig. Og det eneste de ønsker er at du skal knulle dem oppå disken... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 26. januar 2012 #6 Del Skrevet 26. januar 2012 Klart det, du ser vel sneglesporene de etterlater når de beveger seg rundt i verden og de store dammene som dannes om de står i ro i meir enn .5 sekunder. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #7 Del Skrevet 26. januar 2012 Ja og damer som jobber på rema er ekstra billige 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 26. januar 2012 #8 Del Skrevet 26. januar 2012 De har forresten alltid på seg en alarm med direktekobling til en vakt i nærheten. Jeg lærte selvfølgelig det på den harde måten 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cody Skrevet 26. januar 2012 #9 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) hahaha!! nei, men det er ikke alle som tør å jobbe der, så de er nok litt tøffe;) frekke.. Endret 26. januar 2012 av Cody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #10 Del Skrevet 26. januar 2012 De har forresten alltid på seg en alarm med direktekobling til en vakt i nærheten. Jeg lærte selvfølgelig det på den harde måten Tell me more =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #11 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg tviler på at de fleste er det, men jeg kjenner ei som var veldig opptatt av menn og sex som jobbet på en Oss i mellom butikk. Hun snakket om sex hele tiden og hadde ofte nye menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 26. januar 2012 #12 Del Skrevet 26. januar 2012 Ja, selvsagt. Jeg bare slår på mitt DTF-ansikt and boom, it's on. *She want it, I can tell she want it...* :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 26. januar 2012 #13 Del Skrevet 26. januar 2012 Regner med at de er like kåte som de som jobber på Rema og Rimi osv. XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. januar 2012 #14 Del Skrevet 26. januar 2012 En støvsugerselger må kunne mye om støvsugere. Du setter pris på at dama i klesforretningen har peiling på hva du faktisk kler. Jenta i BHbutikken må kunne mye om å måle bhstørrelser for å yte god service. Det betyr ikke at disse personene er slik på fritiden, det er bare noe som hører til yrket. Skal du selge, må du kunne noe om produkltet du selger! Jentene (og guttene) på kondomeriet får gratisprøver av utstyret så de kan uttale seg best mulig om kvaliteten. Så jeg tror det eneste de er ekstra kåte på er salg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #15 Del Skrevet 26. januar 2012 Regner med at de er like kåte som de som jobber på Rema og Rimi osv. XD Faen heller det tror jeg ikke noe på. Når du jobber med sexleketøy og får spørsmål, folk som lufter ideer med det ene med det andre hele dagen lang. Og ser i timesvis på en dildo som ser deilig ut uten å ha muligheten til å bruke den der og da. Så forskyver du grensene for det normale og du blir sprengkåt til slutt. Joda, det er ikke tvil om at bananer og agurker kan brukes som erstatninger i nødstilfeller. Men jeg tviler sterkt på at du blir utsatt for like mye sex i løpet av en dag på Rema1000 som på kondomeriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #16 Del Skrevet 26. januar 2012 Faen heller det tror jeg ikke noe på. Når du jobber med sexleketøy og får spørsmål, folk som lufter ideer med det ene med det andre hele dagen lang. Og ser i timesvis på en dildo som ser deilig ut uten å ha muligheten til å bruke den der og da. Så forskyver du grensene for det normale og du blir sprengkåt til slutt. Joda, det er ikke tvil om at bananer og agurker kan brukes som erstatninger i nødstilfeller. Men jeg tviler sterkt på at du blir utsatt for like mye sex i løpet av en dag på Rema1000 som på kondomeriet! Jeg vil tro de blir vant til det, immune og kanskje til og med litt lei, etter å ha jobbet der en stund. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 26. januar 2012 #17 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg jobber ikke, og har aldri jobbet på Kondomeriet, men jeg søkte jobb der en gang, og var inne til flere intervjuer, dog uten å få jobben. Min oppfatning er at de fra firmaets side er svært seriøse, og opptatte av nettopp dette med at de ansatte ikke skal være sprengkåte folk som skryter av sine personlige erfaringer med produktene. Og fra mitt eget ståsted, som en som har ønsket å jobbe der: jeg vil ikke si at jeg er ekstra kåt. Det jeg derimot er, er at jeg er kunnskapstørst - og da også på det seksuelle planet. Jeg interesserer meg for menneskers tenningsmønster, og ikke minst de hjelpemidler som finnes i denne sammenhengen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 26. januar 2012 #18 Del Skrevet 26. januar 2012 Vet ikke med de ansatte på Kondomeriet, men jeg tror faen meg at sexologer er småkincky og skrudde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #19 Del Skrevet 26. januar 2012 Selv om jeg har jobbet i bakeri, betyr det ikke at jeg har lyst til å spise boller, smultringer og kanelboller hver gang jeg er på jobb... Selv om jeg har jobbet i interiør butikk har jeg ikke lyst til å kjøpe alt i butikken.... Ja man blir immun etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #20 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg vil tro de blir vant til det, immune og kanskje til og med litt lei, etter å ha jobbet der en stund. Er ikke tvil om at det blir lengre mellom de interessante samtalene, men du blir ikke lei av sex bare fordi du snakker eller jobber mye med det. Snarere tvert i mot vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå