Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå søke en deltidsstilling. Er nå ass.butikksjef på en matbutikk, men vil ha en ny jobb. Det er for mye stress fortiden, og har hatt denne jobben i 3 år. Dette var min første jobb, så er ung. Kan jeg skrive at jeg søker stillingen fordi jeg trenger en roligere hverdag?

Og skriver jeg referanser på CVen eller på eget ark?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

hva slags jobb skal du søke på da?

Skrevet

hva slags jobb skal du søke på da?

Støttekontakt.

Skrevet

Dårlig idè. Det kan høres ut som om du er lat.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal nå søke en deltidsstilling. Er nå ass.butikksjef på en matbutikk, men vil ha en ny jobb. Det er for mye stress fortiden, og har hatt denne jobben i 3 år. Dette var min første jobb, så er ung. Kan jeg skrive at jeg søker stillingen fordi jeg trenger en roligere hverdag?

Jeg ville absolutt ikke skrevet det i en søknad. Skriv heller noe ala en mer meningsfylt hverdag, der du kan hjelpe andre?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville absolutt ikke skrevet det i en søknad. Skriv heller noe ala en mer meningsfylt hverdag, der du kan hjelpe andre?

Ja, god ide. Takk. Noe annet jeg burde ha med når det gjelder stillingen tror dere?

Skrevet

Jeg hadde heller ikke nevnt det. Bare sagt at jeg ønsket andre utfordringer.

Skrevet

Dette er en deltidsstilling, med 2 timer pr uke og oppover. Men jeg trenger virkelig nooe annet, noe mer roligt.

"Nå føler jeg for å prøve noe nytt og få mer arbeidserfaring. Jeg ønsker meg også en mer meningsfylt hverdag, der jeg kan hjelpe andre og bidra til at de får en bedre dag. " Høres det bra ut?

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

det passer seg ikke akkuratt med en roligere hverdag om man vil være støttekontakt nei..

nå var jeg litt teig med å svare men skriv heller at du vil ha en mer givende hverdag med nye utfordringer!

Endret av NozMonster
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Referansene dine skriver du på CV'en. Ikke i søknaden.

Skrevet

Hjelp?:-)

NEI, det skriver du IKKE. Skriv ALDRI noe som kan virke negativt.

Å være støttekontakt ett stort ansvar, det blir kanskje ikke noe roligere... tenkt på det?

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Nå føler jeg for å prøve noe nytt og få mer arbeidserfaring. Jeg ønsker meg også en mer meningsfylt hverdag, der jeg kan hjelpe andre og bidra til at de får en bedre dag. " Høres det bra ut?

Det høres bra ut hvis du oppriktig mener det du skriver. Du skal være ærlig, ikke skrive det du tror slår an.

Du åpnet med at du ønsket en roligere hverdag. Hvis det er tilfellet og jobben i seg selv ikke frister nevneverdig, ville jeg valgt noe annet.

Jeg har psykiske lidelser og har hatt flere støttekontakter som har behandlet meg som en dritt. Man merker fort om de bare gjør det pga. pengene, og det er ikke noe hyggelig for den som trenger støttekontakten. Vit hva du går til, vær så snill. Du må være ordentlig motivert for å ha en slik jobb, du skal utgjøre en vanvittig forskjell i en person sitt liv. Det er ingen rolig jobb! Det er en meget krevende jobb.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...