Gå til innhold

Oppbevaring av vaskeartikler..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men er det ikke vanskelig å åpne dem igjen for voksne også da? At det blir tidkrevende når man trenger det som er i skapet?

Nei, du trykker bare ned på den hendelen mens du åpner, veldig enkelt.

Jeg hadde vaskemidler under kjøkkenbenken da ungen var barn, og terpet og terpet på at alt det var farlig. Det gikk fint, men krevde jo litt innsats fra meg også.

Ellers falt jeg for ideen om hylle over døra - den skal jeg benytte meg av et par steder her i huset, takk til Moscato!

:heks:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også vanlige IKEA-sikringer på søppelbøtteskapet under kjøkkenbenken. Må innrømme at jeg ikke har vent meg til det helt ennå, og irriterer meg litt i smug (må bruke to hender for å åpne skapdøra nå), men det var svigers som mente at det trengte vi absolutt, og monterte det en gang jeg ikke var hjemme. Jenta vår er veldig forsiktig og veloppdragen (med slike ting, i allefall) og har aldri gått i skapet der utenom når hun skal hjelpe oss med å kaste noe...

Zalo har vi på kjøkkenbenken, resten av vaskemidlene står øverst i et av kjøkkenskapene.

Skrevet

Nå skal det være sagt at man ikke skal stole blindt på barnesikring. De har testet ut slike flasker og svært små barn får dem opp uten problemer. Har ikke noen link nå, men mener slike tester er gjort flere ganger.

Skrevet

Nå skal det være sagt at man ikke skal stole blindt på barnesikring. De har testet ut slike flasker og svært små barn får dem opp uten problemer. Har ikke noen link nå, men mener slike tester er gjort flere ganger.

Når jeg skrur skikkelig igjen er det såvidt jeg klarer å åpne dem selv igjen :fnise:

Men jeg er enig, man skal ikke stole blindt på det.

Skrevet

Unger klarer det visst bedre enn oss voksne, sier ryktene. Men om du ikke klarer å få dem opp fordi de sitter godt fast, vil jeg tro at en toåring ikke er sterk nok heller ;)

Skrevet

Under vasken på kjøkkenet og badet. Respektive midler der de som oftest blir brukt.

Skrevet

Etter at små barn flyttet inn i huset flyttet vaskemidlene fra skapet under vasken til overskapet på kjøkkenet. Dette var samtidig med innføring av kildesortering som uansett trengte plassen under vasken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...