Gå til innhold

Hva er vitsen med å sende ut sommerkatalogen nå?! (11uker)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk vår/sommer katalogen fra fra H&M her om dagen. Satt meg ned å skulle bestille en del klær fra internett. Men leveringstiden er jo 11uker på mange av klærne! :x Bare synes det var litt irriterende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke ment å være irriterende fra deres side.

Mange som sikkert synes det er hyggelig å kunne se hva som kommer allerede nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er hyggelig selv jeg! :D Får vel trøste meg med at den som venter, venter på noe godt..Plutselig en dag er det Mars og klærne og våren har kommet.

Skrevet

Enig! Synes det er latterlig å sende ut nå.

Nå er kroppen tung og treg, klærne mine er trange og kontoen tom. Vent til slutten av januar, da er livet (og kroppen lettere) kontoen har fått påfyll - dette betyr at kjøpelysten øker.

Mine kataloger (fra Ellos også) ligger i magasinhyllen i gange og skal overhode ikke tas plasten av enda.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Kjekt å blade i vårkatalogen, kjekt å tenke litt framover, drømme om sommeren som kommer og kunne planlegge litt.

Men dustete at de ikke har varene inne når katalogen er ute. Hallo?!? :roll:

Gjest x4tretoen
Skrevet

Klærne skal jo bestilles fra Kina, produseres og sendes med båt rundt halve kloden så da tar det den tiden det tar. :roll:

:wink: Syntes egentlig ikke at kvinner burde klage over at noen andre bruker lang tid på å lage/sende ut klærne. Enhver som har vært med damer som handler klær .... eller enda verre .. venter på at en dame skal finne antrekket til en fest, vet at kvinner og klær tar laaaaaang tid :wink:

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Klærne skal jo bestilles fra Kina, produseres og sendes med båt rundt halve kloden så da tar det den tiden det tar. :roll:

:wink: Syntes egentlig ikke at kvinner burde klage over at noen andre bruker lang tid på å lage/sende ut klærne. Enhver som har vært med damer som handler klær .... eller enda verre .. venter på at en dame skal finne antrekket til en fest, vet at kvinner og klær tar laaaaaang tid :wink:

Ja men det tar ikke 11 uker i butikken da! :ler:

Skrevet

Mine gikk i søpla i år. Fant ikke noe fint.....

Skrevet

Er enig i at 11 uker er lang leveringstid, men det er jo litt tidlig å iføre seg vårklær ennå. Er jo tross alt kun i begynnelsen av januar :D

Men vet selv hvor frustrerende sånt er, er så utålmodig!

Skrevet

:roll: Nei huldrejanta det tar ikke 11 uker i butikken fordi de klærne du kjøper der har ligget i en container i 11 uker før du får se de i butikken :ler:

Klær du bestiller i kataloger produseres ofte først etter at de er bestilt. Da slipper produsenten å bli sittende med klær de ikke får solgt og det blir billigere. :wink:

Gjest Hulderjenta
Skrevet
:roll: Nei huldrejanta det tar ikke 11 uker i butikken fordi de klærne du kjøper der har ligget i en container i 11 uker før du får se de i butikken :ler:

Klær du bestiller i kataloger produseres ofte først etter at de er bestilt. Da slipper produsenten å bli sittende med klær de ikke får solgt og det blir billigere. :wink:

Mente egentlig bare å sitere dette:

Enhver som har vært med damer som handler klær .... eller enda verre .. venter på at en dame skal finne antrekket til en fest' date=' vet at kvinner og klær tar laaaaaang tid [/quote'] Det var det jeg mente som ikke tar 11 uker.. :ler:
Gjest Anonymous
Skrevet

Ifjor bestillte jeg tidlig i januar,fordi vi skulle til syden 12 APRIL. Det var på hengande håret jeg fikk de.samme uka vi skulle reise.

Gjest NastyNice
Skrevet

Jeg bestilte for en uke siden, og da fikk jeg beskjed om at det var leveringstid en uke på det jeg hadde bestilt...

Hmmm... Nå begynner jeg å lure her... Håper ikke jeg har blitt lurt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...