Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bah! Er det noen andre her som får blå eller svart skjerm på TV-en flere ganger, eller? Også internetten klikker totalt. Plutselig blir alt logget av, så blir jeg logget på igjen, så av.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring 02123 så vil du få en forklaring. Sånne feil kan være så lokale at det er liten nytte å spørre her.

Gjest Anonymous
Skrevet

14062003,

det var et spørsmål, om andre også hadde det slikt. Jeg har ringt UPC, men de greier ALDRI å gi et klart svar, de sure, og evt. bare legger på røret. Jeg har aldri vært fornøyd med kundeservicen til UPC.

Man får aldri en normal forklaring fra dem.

Skrevet
14062003,

det var et spørsmål, om andre også hadde det slikt. Jeg har ringt UPC, men de greier ALDRI å gi et klart svar, de sure, og evt. bare legger på røret. Jeg har aldri vært fornøyd med kundeservicen til UPC.

Man får aldri en normal forklaring fra dem.

Siden jeg jobber der, må jeg få si at det der ikke er sant.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, etter hva jeg har erfart selv, så er det ikke mulig å få et normalt svar. Enkelte av dem er så uforskammet mot kundene sine. Nevner ikke alle, i og med at jeg har faktisk ikke pratet med dem, men alle de gangene jeg har ringt, har jeg fått den dritten slengt, så har de lagt på røret.

Skrevet

Snodig. Har vært UPC-kunde i årevis, og har aldri opplevd å bli møtt av uhøflige kundebehandlere. Et fåtall ganger har de riktignok ikke kunnet finne feilen, men i forhold til høflighet så har kundebehandlerne vist upåklagelig oppførsel. Imøtekommende og hjelpsomme.

Skrevet

Man skal være forsiktig med ord som alltid og aldri! Og man skal være veldig forsiktig med å ytre påstander som ikke er sanne!

Skrevet
Man skal være forsiktig med ord som alltid og aldri! Og man skal være veldig forsiktig med å ytre påstander som ikke er sanne!

Grmfr.

Jeg har aldri opplevd å bli møtt av uhøflige kundebehandlere hos UPC.

:Påståelig:

Skrevet
Jeg har aldri opplevd å bli møtt av uhøflige kundebehandlere hos UPC.

Den kan jeg ikke si noe på, nei.

Gjest Indianlady
Skrevet

Vi har hatt UPC både tlf,tv og internett oppkobling.I begynnelsen var det noen start problemer da var det nytt.De hadde fått så mange kunder at kundesenteret ikke var ordentlig oppe og gikk enda.Nå har vi ikke hat problemer i det hele tatt.

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...