Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte inn klage på en av karakterene jeg fikk til jul, da jeg mente denne var feil. Jeg sendte inn klagen 2.januar, men har enda ikke fått svar.

Sendte for to uker siden mail til faglærer å spurte hvor lang behandlingstiden var, han visste ikke og ba meg spørre eksamenskontoret. Jeg sendte mail til de, og de svarte aldri (sendte forrige tirsdag). Gikk i studentekspedisjonen å spurte forrige fredag, og de skulle høre med eksamenskontoret og be de gi beskjed til meg. Enda ikke hørt noe. Irriterende!

Noen som vet hvor lang tid de har på å behandle klagen?

Det skal vel stå i en eller annen lov eller noe? Jeg finner bare sensurfrist på selve eksamen og klagefristen, men ingenting om hvor lang tid de har på seg på å behandle en klage.

Eventuelt, noen andre som har klaget? Hvor lang tid tok det før dere fikk svar?

Dette er høgskolen forresten.

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at BI i alle fall er mestere i å rote bort sånne papirer, så det kan jo være en mulighet i din situasjon også. Ellers tror jeg det tok bortimot seks uker da vi klagde på en karakter vi fikk i våres. Snakk med eksamenskontoret, det er de som skal vite alt dette her.

Skrevet

Hvor lang var sensurfristen på eksamen?

Hos oss er det 3 uker. Og hvis man klager på karakter, så skal man få ny sensur innen 3 uker :)

Skrevet

TS her

Takk for svar. Har prøvd å få kontakt med eksamenskontoret uten å lykkes, men er vel bare å prøve igjen. Sensurfristen er 3 uker her også, så da skulle jeg jo ha fått svar. Håper ikke de har rotet vekk papirene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...