Lutetium 71 Skrevet 26. januar 2012 #1 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) poste bilde.. Sånn ja Endret 26. januar 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. januar 2012 #2 Del Skrevet 26. januar 2012 poste bilde.. Sånn ja Hvis jeg citerer denne, og du fjerner den fra originalindlegget, bliver den borte i mitt indlegg også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Skavisse.. der har vi lagt inn bildet i selve innlegget? Hm.. poste bilde.. Sånn ja Endret 26. januar 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvis jeg citerer denne, og du fjerner den fra originalindlegget, bliver den borte i mitt indlegg også da? Det er det jeg holder på å teste! (Jeg trodde dette var min lekeplass!? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. januar 2012 #5 Del Skrevet 26. januar 2012 Her kom det opp feilmelding på Giacomos sitering, så da stemmer nok teorien din, Lutetium, at siteringer ikke lenger fungerer om kilden er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Skavisse.. der har vi lagt inn bildet i selve innlegget? Hm.. Siterer! Nå skal bildet vises her. Nå skal jeg prøve å fjerne originalbildet! Edit: Yess! Når man fjerner bildet fra originalinnlegget, får man denne meldingen når man trykker på linken til det siterte bildet: Det var da som bare! Det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt. Hold på hestene, så fikser vi straks! Litt teknisk mumbojumbo: 500 Internal Server Error Funker fjell! Endret 26. januar 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. januar 2012 #7 Del Skrevet 26. januar 2012 Det er det jeg holder på å teste! (Jeg trodde dette var min lekeplass!? ) Jeg vilde bare hjelpe - ikke slå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg vilde bare hjelpe - ikke slå!! OOOoops! Vel, jeg fikk testet det jeg ville teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå