AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Del Skrevet 26. januar 2012 Hei, Skal overraske kjæresten med et romantisk bad. Altså han skal komme inn på badet, og der ligger jeg i et badekar. MEN problemet er, at hvis jeg fyller badekaret fullt, er det ikke vann igjen til en dusj etterpå, og da er det dumt å ha masse såpe som en ikke får skylt av.. (eller?) Men så føler jeg ikke jeg kan ligge der uten å "dekke meg til", så jeg lurte på hva en kunne ha i vannet for å gjøre det ikke fullt så gjennomsiktig... HAr dere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 26. januar 2012 #2 Del Skrevet 26. januar 2012 Mange, mange knallgule badeender! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 26. januar 2012 #3 Del Skrevet 26. januar 2012 badeand :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 26. januar 2012 #4 Del Skrevet 26. januar 2012 Hei, Skal overraske kjæresten med et romantisk bad. Altså han skal komme inn på badet, og der ligger jeg i et badekar. MEN problemet er, at hvis jeg fyller badekaret fullt, er det ikke vann igjen til en dusj etterpå, og da er det dumt å ha masse såpe som en ikke får skylt av.. (eller?) Men så føler jeg ikke jeg kan ligge der uten å "dekke meg til", så jeg lurte på hva en kunne ha i vannet for å gjøre det ikke fullt så gjennomsiktig... HAr dere tips? Roseblader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 26. januar 2012 #5 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Roseblader? opps skrev det samme som hun over.. Endret 26. januar 2012 av redchilli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #6 Del Skrevet 26. januar 2012 Badeender og roseblader blir kanskje litt dyrt? Eller, blir roseblader klissete? Har ikke nok varmtvann til en dusj etterpå liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 26. januar 2012 #7 Del Skrevet 26. januar 2012 Definitivt roseblader Men du kan jo også bruke boblebad, du trenger ikke å dusje etter å ha ligget i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollemusa22 Skrevet 26. januar 2012 #8 Del Skrevet 26. januar 2012 TOMAAATKETSJUUUP! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 26. januar 2012 #9 Del Skrevet 26. januar 2012 Fargebad og rosenblader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 26. januar 2012 #10 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg tenkte også på roseblad.. Men hvis du har sånn vanlig standar størrelse på badekaret må du ikke fylle det med for mye vann, ikke sånn som du normalt pleier å bade i alene, slik at det ikke renner over liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 26. januar 2012 #11 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) roseblader, sånne flytelys, bades salt, og sånne kuler man fikk i bursdagsgave når man var små som ble myke etterhvert:P Farge og lukt kan du også ha i, men pass på om du har ømfintlig hud:P Sett røkelse og stearin rundt omkring(ikke sett fyr på noe. Kall det erfaring ) Så han du jo sette på musikk og slå av taklyset...:D Og en badeand^^, Endret 26. januar 2012 av Zakuro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #12 Del Skrevet 26. januar 2012 Vel hvis du ligger i badekaret så vil jo varmtvannstanken varme seg opp igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 27. januar 2012 #13 Del Skrevet 27. januar 2012 Da jeg hadde badekar kjøpte jeg en del sånne badebomber, de gjorde vannet helt melkehvitt, men ikke såpete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå