AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvordan er det med å parkere ved dagligvarebutikker? Må man inn og kjøpe noen hvis man egentlig skal på besøk i nabogata? Kan bilen stå der i flere timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 27. januar 2012 #2 Del Skrevet 27. januar 2012 Kommer an på skiltingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2012 #3 Del Skrevet 27. januar 2012 Ved noen butikker er det gratis uansett, noen har gratis for kunder eller innenfor en viss tid, og ved noen må man betale uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. januar 2012 #4 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er nok mulig å gjøre det, men det er jo ikke helt høflig. De plassene er ment for kundene. Lite greit hvis noen kommer for å kjøpe masse dagligvarer, så får de ikke plass ved butikken fordi du besøker en privatfamilie i samme gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 27. januar 2012 #5 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Vanligvis er det skiltet med parkeringsbestemmelser. Det vanlige er at det er gratis i X timer, noen steder må man trekke lapp. Noen steder er det bare tilatt i butikkens åpningstid. Står det ingen skilter noe sted er det fritt frem. Synes ikke det er frekt å benytte seg av det, dersom de ikke har regulert parkeringen er det fordi det ikke er behov for det, og da er det nok plasser til kundene. Endret 27. januar 2012 av Macha Mong Ruad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #6 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg fikk 500 kr i bot utenfor en matbutikk en gang. Veldig kjipt, men jeg hadde jo sett skiltingen hvor det sto max en times parkering da jeg parkerte. Jeg tok sjansen og var borte litt lenger. Kjedelig erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #7 Del Skrevet 27. januar 2012 Det avhenger av skilting. Dersom det ikke står spesielle begrensninger så er det per definisjon gratis for alle. Populært eller ikke er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 28. januar 2012 #8 Del Skrevet 28. januar 2012 Her hvor eg bur er det null problem ved noen av butikkene, det er stor parkeringsplass ved to av butikkene, den eine har bitteliten parkeringsplass (med det er ein stor like i nærheten) og den siste trur eg har skilter som sier hvor lenge man kan bli stående der siden det er den mest populære butikken her. Men eg hadde definitivt heller funnet ein annen plass å parkere. Det er altfor mange uforsiktige folk og unger som smeller døra eller handlevogna rett i bilen eller som klarer å kjøre i bilen når de skal parkere eller forlate parkeringsplassen. Og deretter stikker av uten å gjøre opp for seg ved skade (mange gidder ikkje eingang å kikke raskt for å se om de gjorde skade på bil eller ikkje, det beste er tydeligvis å late som ingenting i tilfelle det blei ripe eller bulk, veldig smart når de ikkje legger merke til at det sitter folk i bilen som tar bilde av både de og skiltnr. deres). Jævler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå