Gå til innhold

Hvilke klesbutikk shopper du?

Anbefalte innlegg

Gjest linneawarp
Skrevet

Hei.

Jeg sliter med å finne klær til meg selv, begynner å bli lei av Cubus, HM, Vero Moda osv, synes merkeklær er mye finere for en kvinne i begynnelsen av 30 årene.

Kanskje noen av dere gir meg en god butikktips i Oslo?

Vet Zara er en god eksempel - anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler det meste av klærne mine på Step In på Glassmagasinet, GOSHA på Storosenteret, DollaRosa på Gunerius, Imperia og Ilse Jacobsen på Paleet. Finner alltid noe jeg liker. Imperia har mange sånne unike plagg som ser gjennomførte ut. At kun en genser eller jakke kan få deg til å forandre deg helt og fremheve utseendet. Kunne ønske jeg hadde råd til å kjøpe det femdoble.

Skrevet

Monsoon i Bogstadveien har masse fint!

• Liker 1
Skrevet

Jeg handler det meste av klærne mine på ferner jacobsen, div. butikker på steen og strøm, imperia, svean og acne. En sjelden gang titter jeg innom H&M, men er blitt så lei av den dårlige kvaliteten, så holder meg som oftes unna. Ellers er jeg en flittig bruker av Ebay og har funnet masse kupp der!:-)

Skrevet

Filipa k, acne, carlings, cos (som desverre ikke er i norge). Er også glad i nettshopping. Asos har endel fint i god kvalitet! Kvalitet er viktig.. H&M og bikbok er HELT håpløst. Akrylhelvete. Visste dere at akryl er glassfiber? Klærne til billigkjedene består altså i stor grad av glasstråder.

Skrevet

Liker godt Mango. Litt mer voksen og klassisk stil.

Skrevet

Liker godt Claire.dk, mye fint og god kvalitet som varer.

Skrevet (endret)

Ferner Jacobsen, Gant og Gunnar Øye.

Endret av Pene sko...
Skrevet

I det siste har FreeQuent blitt favorittbutikken.

I tillegg handler jeg på B-young og Esprit.

Skrevet

Monsoon i Bogstadveien har masse fint!

Og på en outlet på Grønland Basar er klærne fra Monsoon:) Damer og barn, innerst til venstre.

Skrevet

COS, Acne, Urban Outfitters, Topshop, Zara, Mango, asos.com, needsupply.com og diverse selvstendige butikker i Berlin og København.

Skrevet

Nettshopping(Yesstyle, ebay, Asos) Weekday, H&M (trend avdelingen er veldig fin), Acne, Uff, Fretex, BikBok, Carlings++

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Handler mye fra nettbutikker. Helst merker som Second Female, Hunkydory, BeckSøndergaard, Margit Brandt, Debbie Shoes, Line of Oslo

ELSKER Second Female!!!!

Skrevet

Zara, Mango, Vero Moda, Esprit, Asos, B-young.

Har vært fan av H&M i en årrekke, men nå handler sjelden der.

Skrevet

Jeg titter bestandig, men handler ikke hver måned. Det er koselig å se hva som finnes...

Boss

Bruuns Bazar

Burberry

Louis Vuitton

Nordiske Designers

Samsøe & Samsøe

Kiman Woman

Dollarosa

Coast

Vivikes

HM

Oasis

Carlings

KappAhl

Zara

Camilla Risøe

Fransa

Høyer Woman

LeneV

Match Woman

Maud Mellow

Mexx

RiccoVero Concept Store

Benetton

B.young

Vero Moda

InWear

Only

VIC

Lindex

LMC

Cubus

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...