Gjest linneawarp Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Hei. Jeg sliter med å finne klær til meg selv, begynner å bli lei av Cubus, HM, Vero Moda osv, synes merkeklær er mye finere for en kvinne i begynnelsen av 30 årene. Kanskje noen av dere gir meg en god butikktips i Oslo? Vet Zara er en god eksempel - anyone?
Shalimar Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Jeg handler det meste av klærne mine på Step In på Glassmagasinet, GOSHA på Storosenteret, DollaRosa på Gunerius, Imperia og Ilse Jacobsen på Paleet. Finner alltid noe jeg liker. Imperia har mange sånne unike plagg som ser gjennomførte ut. At kun en genser eller jakke kan få deg til å forandre deg helt og fremheve utseendet. Kunne ønske jeg hadde råd til å kjøpe det femdoble.
Tbag Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Jeg handler det meste av klærne mine på ferner jacobsen, div. butikker på steen og strøm, imperia, svean og acne. En sjelden gang titter jeg innom H&M, men er blitt så lei av den dårlige kvaliteten, så holder meg som oftes unna. Ellers er jeg en flittig bruker av Ebay og har funnet masse kupp der!:-)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Filipa k, acne, carlings, cos (som desverre ikke er i norge). Er også glad i nettshopping. Asos har endel fint i god kvalitet! Kvalitet er viktig.. H&M og bikbok er HELT håpløst. Akrylhelvete. Visste dere at akryl er glassfiber? Klærne til billigkjedene består altså i stor grad av glasstråder.
Roo Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Liker godt Mango. Litt mer voksen og klassisk stil.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Liker godt Claire.dk, mye fint og god kvalitet som varer.
Pene sko... Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 (endret) Ferner Jacobsen, Gant og Gunnar Øye. Endret 26. januar 2012 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #12 Skrevet 26. januar 2012 I det siste har FreeQuent blitt favorittbutikken. I tillegg handler jeg på B-young og Esprit.
Binta Ba Skrevet 26. januar 2012 #13 Skrevet 26. januar 2012 Monsoon i Bogstadveien har masse fint! Og på en outlet på Grønland Basar er klærne fra Monsoon:) Damer og barn, innerst til venstre.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #14 Skrevet 26. januar 2012 COS, Acne, Urban Outfitters, Topshop, Zara, Mango, asos.com, needsupply.com og diverse selvstendige butikker i Berlin og København.
pinar Skrevet 26. januar 2012 #15 Skrevet 26. januar 2012 Nettshopping(Yesstyle, ebay, Asos) Weekday, H&M (trend avdelingen er veldig fin), Acne, Uff, Fretex, BikBok, Carlings++
Gjest Lykkeliky Skrevet 27. januar 2012 #16 Skrevet 27. januar 2012 Handler mye fra nettbutikker. Helst merker som Second Female, Hunkydory, BeckSøndergaard, Margit Brandt, Debbie Shoes, Line of Oslo ELSKER Second Female!!!!
effy Skrevet 27. januar 2012 #17 Skrevet 27. januar 2012 Zara, Mango, Vero Moda, Esprit, Asos, B-young. Har vært fan av H&M i en årrekke, men nå handler sjelden der.
Wonders Skrevet 30. januar 2012 #18 Skrevet 30. januar 2012 Jeg titter bestandig, men handler ikke hver måned. Det er koselig å se hva som finnes... Boss Bruuns Bazar Burberry Louis Vuitton Nordiske Designers Samsøe & Samsøe Kiman Woman Dollarosa Coast Vivikes HM Oasis Carlings Message KappAhl Zara Camilla Risøe Fransa Høyer Woman LeneV Match Woman Maud Mellow Mexx RiccoVero Concept Store Benetton B.young Vero Moda InWear Only VIC Lindex LMC Cubus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå