Gå til innhold

Slemt eller jovialt gjort?

Fremhevede innlegg

Gjest Marregutt
Skrevet

Hei!

Har nettop hatt sex med en kvinne som har kjæreste. Hun trengte det virkelig sa hun. det får meg til å tenke litt. Var det slemt av meg ovenfo typen hennes? (jeg var fullt klar over at hun ikke var singel, vi tok initiativet begge to) Eller var det jovialt gjort av meg, siden hun trengte det?

Rødstrømpene trenger ikke å svare

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva jovial betyr? :fnise:

Og forøvrig: Hvor gammel er du? Du fremstår som veldig ... pubertal?

• Liker 14
Skrevet

Vet du hva jovial betyr? :fnise:

Og forøvrig: Hvor gammel er du? Du fremstår som veldig ... pubertal?

:5:

• Liker 5
Skrevet

Tja.. Det var slemt mot kjæresten hennes, men sikkert snillt gjort for henne siden hun tydeligvis var så desperat.

• Liker 1
Skrevet

Det var dårlig gjort og du er et svin :)

• Liker 5
Skrevet

Heller slemt av henne, du har ingen forpliktelser ovenfor typen hennes. Skjønner ikke hvorfor folk angriper den partneren har vært utro med og ikke partneren selv som har vært utro. Om du er singel så har du ikke gjort noe galt i min bok.

• Liker 6
Skrevet

Hei!

Har nettop hatt sex med en kvinne som har kjæreste. Hun trengte det virkelig sa hun. det får meg til å tenke litt. Var det slemt av meg ovenfo typen hennes? (jeg var fullt klar over at hun ikke var singel, vi tok initiativet begge to) Eller var det jovialt gjort av meg, siden hun trengte det?

Rødstrømpene trenger ikke å svare

:)

:dry: hahahaha slem gutt

Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg blir kalt pubertal og full pakke, men jeg mister ikke nattesøvnen over dette akkurat. Lurte bare på hva folk mente, og nå fikk jeg svar :) Var artig da, det skal sies

Gjest Marregutt
Skrevet

Dere er begge slemme!

Så du mener jeg også har ansvar ovenfor hennes kjæreste og hennes handlinger?

Skrevet

Når du får deg dame og hun klager over hvor slapp og illeluktende du er nedentil skal jeg komme henne til unnsetning og knulle henne etter alle kunstens regler, og så skal jeg sende deg en PM med et detaljert referat.

Karma! :jepp:

• Liker 10
Skrevet

Har du hørt om medmenneskelighet?

• Liker 7
Skrevet

Heller slemt av henne, du har ingen forpliktelser ovenfor typen hennes. Skjønner ikke hvorfor folk angriper den partneren har vært utro med og ikke partneren selv som har vært utro. Om du er singel så har du ikke gjort noe galt i min bok.

Nå kjefter vi på Marregutt fordi det er ham vi prater med her. Hadde utrokjerringa vært her, hadde vi kjeftet henne huden full også. Marregutt er singel og har i utgangspunktet ingen forpliktelser til den andres kjæreste, men normalt greie mennesker viser hensyn allikevel.

• Liker 8
Gjest Madelene1
Skrevet

Du viste jo at hun hadde kjæreste, men allikevel stappet du pikken din inn i henne. Er ikke det slemt?

• Liker 3
Gjest Marregutt
Skrevet

Når du får deg dame og hun klager over hvor slapp og illeluktende du er nedentil skal jeg komme henne til unnsetning og knulle henne etter alle kunstens regler, og så skal jeg sende deg en PM med et detaljert referat.

Karma! :jepp:

Slapp og illeluktende? hmm hvor har du det ifra?

Skrevet

Heleren er ikke bedre enn stjeleren.

• Liker 6
Gjest Marregutt
Skrevet

Du viste jo at hun hadde kjæreste, men allikevel stappet du pikken din inn i henne. Er ikke det slemt?

Njaaa, jeg ser at noen mener det. Men siden begge var med på det, så føler jeg ikke noe ansvar ovenfor deres forhold. Jeg har heller ingen dårlig samvittighet. Kanskje jeg burde hatt det? Dersom jeg ikke får det, så kanskje det samme skjer igjen på lørdag :sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...