Gjest Marregutt Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Hei! Har nettop hatt sex med en kvinne som har kjæreste. Hun trengte det virkelig sa hun. det får meg til å tenke litt. Var det slemt av meg ovenfo typen hennes? (jeg var fullt klar over at hun ikke var singel, vi tok initiativet begge to) Eller var det jovialt gjort av meg, siden hun trengte det? Rødstrømpene trenger ikke å svare
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Vet du hva jovial betyr? Og forøvrig: Hvor gammel er du? Du fremstår som veldig ... pubertal? 14
Suzy Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Vet du hva jovial betyr? Og forøvrig: Hvor gammel er du? Du fremstår som veldig ... pubertal? 5
Strikkemamma Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Tja.. Det var slemt mot kjæresten hennes, men sikkert snillt gjort for henne siden hun tydeligvis var så desperat. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Det var dårlig gjort og du er et svin 5
kareen Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Heller slemt av henne, du har ingen forpliktelser ovenfor typen hennes. Skjønner ikke hvorfor folk angriper den partneren har vært utro med og ikke partneren selv som har vært utro. Om du er singel så har du ikke gjort noe galt i min bok. 6
violet92 Skrevet 26. januar 2012 #10 Skrevet 26. januar 2012 Hei! Har nettop hatt sex med en kvinne som har kjæreste. Hun trengte det virkelig sa hun. det får meg til å tenke litt. Var det slemt av meg ovenfo typen hennes? (jeg var fullt klar over at hun ikke var singel, vi tok initiativet begge to) Eller var det jovialt gjort av meg, siden hun trengte det? Rødstrømpene trenger ikke å svare hahahaha slem gutt
Gjest Marregutt Skrevet 26. januar 2012 #11 Skrevet 26. januar 2012 Jeg blir kalt pubertal og full pakke, men jeg mister ikke nattesøvnen over dette akkurat. Lurte bare på hva folk mente, og nå fikk jeg svar Var artig da, det skal sies
Gjest Marregutt Skrevet 26. januar 2012 #13 Skrevet 26. januar 2012 Dere er begge slemme! Så du mener jeg også har ansvar ovenfor hennes kjæreste og hennes handlinger?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #14 Skrevet 26. januar 2012 Når du får deg dame og hun klager over hvor slapp og illeluktende du er nedentil skal jeg komme henne til unnsetning og knulle henne etter alle kunstens regler, og så skal jeg sende deg en PM med et detaljert referat. Karma! 10
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #15 Skrevet 26. januar 2012 Så du mener jeg også har ansvar ovenfor hennes kjæreste og hennes handlinger? Har du hørt om medmenneskelighet? 7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #16 Skrevet 26. januar 2012 Heller slemt av henne, du har ingen forpliktelser ovenfor typen hennes. Skjønner ikke hvorfor folk angriper den partneren har vært utro med og ikke partneren selv som har vært utro. Om du er singel så har du ikke gjort noe galt i min bok. Nå kjefter vi på Marregutt fordi det er ham vi prater med her. Hadde utrokjerringa vært her, hadde vi kjeftet henne huden full også. Marregutt er singel og har i utgangspunktet ingen forpliktelser til den andres kjæreste, men normalt greie mennesker viser hensyn allikevel. 8
Gjest Madelene1 Skrevet 26. januar 2012 #17 Skrevet 26. januar 2012 Så du mener jeg også har ansvar ovenfor hennes kjæreste og hennes handlinger? Du viste jo at hun hadde kjæreste, men allikevel stappet du pikken din inn i henne. Er ikke det slemt? 3
Gjest Marregutt Skrevet 26. januar 2012 #18 Skrevet 26. januar 2012 Når du får deg dame og hun klager over hvor slapp og illeluktende du er nedentil skal jeg komme henne til unnsetning og knulle henne etter alle kunstens regler, og så skal jeg sende deg en PM med et detaljert referat. Karma! Slapp og illeluktende? hmm hvor har du det ifra?
Nimorna Skrevet 26. januar 2012 #19 Skrevet 26. januar 2012 Så du mener jeg også har ansvar ovenfor hennes kjæreste og hennes handlinger? Heleren er ikke bedre enn stjeleren. 6
Gjest Marregutt Skrevet 26. januar 2012 #20 Skrevet 26. januar 2012 Du viste jo at hun hadde kjæreste, men allikevel stappet du pikken din inn i henne. Er ikke det slemt? Njaaa, jeg ser at noen mener det. Men siden begge var med på det, så føler jeg ikke noe ansvar ovenfor deres forhold. Jeg har heller ingen dårlig samvittighet. Kanskje jeg burde hatt det? Dersom jeg ikke får det, så kanskje det samme skjer igjen på lørdag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå