Myldre Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, men .. Jeg fikk først avslag på den første betalingen min på paypal, så prøvde jeg engang til for å sjekke om det gikk. Den ble også avvist. Så idag tidlig ser jeg at begge betalingene har blitt godtatt etter at jeg fikk beskjed om at begge hadde blitt avvist? Så nå er jo pakken min på vei, men jeg har da betalt 1400,- istede for 700,- Har sendt en mail til stedet jeg bestillte fra, for det er jo dem som har mottatt pengene mine, men er jeg garantert å få tilbake pengene mine tror dere? Eller er dette bare min skyld kan bare drite i å se de pengene igjen?
Myldre Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2012 får håpe på svar fra dem snart da er bare kjipt å uroe seg, men samtidig, det er jo bare penger, ikek det viktigste i verden. Bare dumt å betale dobbelt =(
Ambivalent Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Paypal fikser det for deg så fort de får det til, de er seriøse aktører.
Myldre Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2012 Paypal fikser det for deg så fort de får det til, de er seriøse aktører. Takk Vet de er seriøse, har brukt dem mange ganger. Men føler at dette var min skyld siden jeg "betalte" to ganger. Men kan jo kontakte dem også, så får jeg se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå